Adidas AG, cel de-al doilea producător de articole sportive din lume, după Nike, a anunţat că profitul a scăzut cu 30% în al treilea trimestru, afectat de reducerile de preţuri aplicate în sector şi de deprecierea monedelor din Europa de Est, relatează Bloomberg.
Profitul net a scăzut la 213 milioane euro, sau 1,33 euro/acţiune, de la 302 milioane euro, sau 1,44 euro/acţiune, în aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania germană. Rezultatele au depăşit estimările analiştilor, ce prevedeau, în medie, un profit de 211 milioane euro. Vânzările au scăzut în perioada analizată cu 6,3%, la 2,89 miliarde euro.
Adidas, ce a înregistrat vânzări record în al treilea trimestru al anului trecut, datorită Olimpiadei de la Beijing, şi-a confirmat estimările potrivit cărora veniturile din 2009 vor scădea cu aproape 5%, excluzând variaţiile sezoniere.