"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, şi-a majorat cu 12% profitul în trimestrul al doilea, în baza vânzărilor din perioada Campionatului Mondial de Fotbal, dar şi a comenzilor pentru Jocurile Olimpice de Vară, care se desfăşoară luna acesta, în China. Profitul net al companiei germane a ajuns la 116 milioane de euro (180,2 milioane de dolari) ori 56 de cenţi/acţiune, de la 104 milioane de euro sau 49 de cenţi/titlu în trimestrul al doilea din 2007. Analiştii aşteptau 113 milioane de euro.
"Adidas" şi-a majorat vânzările cu 5% în trimestrul al doilea, la 2,52 miliarde de euro. Livrările de produse purtând marca Adidas au crescut cu 8,2%, la 1,97 miliarde de euro, iar vânzările de produse Reebok au scăzut cu 13%, la 454 milioane de euro, respectiv cu 6% dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar. La finele trimestrului al doilea, comenzile pentru produsele Adidas au crescut cu 8%, însă cele pentru echipamentele Reebok au scăzut cu 13%.
"Adidas" a preluat "Reebok" în 2006, achiziţie care îi aduce economii de 175 milioane de euro anul acesta.