Adobe România anunţă atingerea pragului de 1000 de angajaţi în România şi continuă atragerea candidaţilor talentaţi, conform unui comunicat remis redacţiei. În următoarea perioadă, obiectivul companiei este de a-şi consolida în România poziţia actuală de centru de excelenţă, oferind angajaţilor oportunităţi unice din punct de vedere al carierei, salarizării şi beneficiilor extrasalariale.
Potrivit sursei citate, poziţiile deschise cuprind toate nivelele de experienţă de la entry-level la senior level şi management, procesul de recrutare fiind centrat pe specialişti în dezvoltare software în diferite limbaje de programare, respectiv Java, JavaScript, C++ sau Site Reliability Engineering.
"Ne bucurăm să atingem acest prag de 1000 de angajaţi şi ne onorează interesul pe care candidaţii îl arată companiei noastre" -declară Cris Radu, Site Leader Bucureşti şi VP of Engineering Adobe.
"Candidaţii au nevoie de un mediu de susţinere şi de o cultură organizaţională îndreptată spre angajat. Angajaţii noştri sunt extrem de bine pregătiţi şi lucrează la dezvoltarea locală a mai multor produse complexe ale companiei, cu impact global. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express. Cei mai mulţi canditaţi de top se uită dincolo de beneficiile salariale, la întregul pachet financiar şi non-financiar, dar mai ales la calitatea echipei şi impactul pe care îl au ei în produsele la care contribuie", adaugă Cris Radu.
Pe lângă salariile competitive, angajaţii Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, cum ar fi recompensarea financiară anuală pentru performanţă sau acţiuni tranzacţionabile pe bursă, dar şi un pachet de avantaje non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală şi profesională, experienţe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, dar şi alte beneficii centrate pe well-being completează oferta salarială a companiei.
În plus, grija faţă de angajaţi se extinde şi către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoţional. Toţi angajaţii beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit şi la serviciile unui consultant financiar.
"Oamenii noştri au nevoie să crească personal şi profesional, iar atenţia pentru fericirea şi starea lor de bine ocupă un loc central în programele noastre de atragere şi retenţie a talentelor. Într-o piaţă atât de efervescentă ca cea de IT din Romania, candidaţii aleg să se alăture Adobe deoarece găsesc o compatibilitate ridicată între valorile lor şi cultura noastră, într-un mediu în care se pune accent pe inovaţie şi tehnologii ce dezvolta produse de o complexitate majoră în zona creative cloud şi enterprise" - spune Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe România, se menţionează în comunicat.