Adriana Tabac se alătură echipei EY România în calitate de director al departamentului de Brand, Marketing & Communication, unde se va ocupa de strategia de marketing şi comunicare a EY, precum şi de identitatea de brand a companiei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Adriana Tabac are o experienţă bogată în managementul de brand, PR şi comunicare externă, mai ales în domeniile consumer marketing, corporate affairs, publicitate şi identitate de brand.
Conform sursei citate, cariera Adrianei a început odată cu lansarea ProTV, primul proiect de anvergură în care a fost implicată. În ultimii 20 de ani, a lucrat în agenţii de PR (Image PR), în companii internaţionale (Coca-Cola şi Enel) şi în zona antreprenorială (Class Living). La Coca Cola a fost brand manager pentru zona Balcanilor şi a condus câteva dintre cele mai de succes campanii din FMCG.
"Este o onoare pentru mine şi în acelaşi timp o provocare să fac parte din marea echipă a EY. Aici am întâlnit profesionişti de înaltă ţinută şi sunt convinsă că, îmbinând experienţa mea cu cea a echipei, vom reuşi să ne atingem obiectivele", se arată în comunicat.
Adriana are o diplomă de licenţă în limba şi literatura română obţinută în cadrul Universităţii din Chişinău şi un masterat în ştiinţele comunicării, de la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din Bucureşti.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016.