Microsoft România, subsidiara celui mai mare producător de software, servicii şi tehnologii Internet, a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 109.960.120 lei, în creştere cu 34,4% faţă de 2007, când a raportat 81.778.180 lei, potrivit informaţiilor companiei prezentate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, informează NewsIn.
În ceea ce priveşte profitul net, acesta a crescut, anul trecut, cu 3,2%, de la 18.662.673 lei în 2007 la 19.266.572 lei în 2008, potrivit datelor Ministerului Finanţelor Publice (MFP).
Microsoft (Nasdaq "MSFT"), companie producătoare de software, servicii şi tehnologii Internet pentru calculatoarele personale şi pentru mediul de business, a fost fondată în 1975. Primele elemente ale reţelei de distribuţie Microsoft pe piaţa românească datează de la începutul anilor 1990, însă inaugurarea oficială a Microsoft România a avut loc abia pe 4 decembrie 1996.
Gigantul informaţional Microsoft a afişat, pentru anul fiscal ce a luat sfârşit în luna iunie, prima sa scădere a vânzărilor anuale, de 3,3%, la 58,4 miliarde dolari.
Recesiunea a cauzat şi declinul preţurilor pentru publicitatea online, astfel vânzările diviziei Miscosoft specializate pe acest segment au scăzut cu 13%, la 731 milioane dolari.