Nominalizarea agenţiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes s-a transformat în premiu. Seria de printuri "American Myth", "European Myth" şi "Japanese Myth" au obţinut premiul Golden Drum, în cadrul categoriei Press, la cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est.
"American Myth","European Myth" şi "Japanese Myth" fac parte din campania realizată de agenţia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes pentru motocicletele Honda, client: InterMotorcycle.
Echipa care a realizat campania Honda este alcătuită din: Andrei Cohn - Creative Director & Art Director, Adrian Dragan - Copywriter şi Florin Ghergu - Ilustrator.
Din juriul care a acordat premiul agenţiei Cohn&Jansen|Ashley&Holmes au făcut parte: Bob Moore - Chief Creative Officer, Publicis USA; Jon Granström - Creative Director and Co-owner, Bob Helsinki, Finland; Andrey Iliassov - Group Creative Director, BBDO Moscow, Russia; Stefan Iordache - preşedinte UAPR şi Chief Operating Officer, Leo Burnett, România; Yaniv Melinarsky -
Creative Director, McCann Erickson, Israel; Daniel Rù¾ièka - Chief Creative Director, Young & Rubicam Prague, Czech Republic; Suna Tancig - Co-founder and Creative Director, Original, Slovenia; Victor Tognola - President and Director, Frama Film International, Switzerland; Iwo Zaniewski - Co-founder and Creative Director, PZL, Poland; Alexander Zelmanovics - Chief Creative Officer, Lowe GGK Vienna, Austria.
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes este o agenţie de publicitate full-service, parte a celei mai mari reţele regionale independente Ashley Worldgroup Southeastern Europe, care oferă soluţii integrate de comunicare.