Agenţia de turism Alto Tours estimează anul acesta o cifră de afaceri de peste zece milioane euro, similară nivelului din 2007, vizând ca 10-15% din valoarea afacerilor să provină din serviciile turistice de vacanţă, a declarat ieri directorul general al companiei, Florin Ţâncu. "Până acum ne-am concentrat pe turismul de business, de afaceri, dar anul acesta ne-am propus să ne facem mult mai simţită prezenţa şi pe piaţa turismului de vacanţă. Aceste ultime servicii aduc în prezent circa 5% din cifra anuală de afaceri, dar sperăm să crească până la 15% în 2008 când vizăm afaceri totale de zece milioane euro" a declarat Florin Ţâncu, citat de NewsIn.
Potrivit lui Ţâncu, piaţa serviciilor turistice de business din România a avut în 2007 o valoare de circa 200 milioane euro, în momentul de faţă existând doar cinci-şapte agenţii de turism care oferă servicii exclusiv pe acest segment.
Alto Tours a dezvoltat recent un parteneriat cu o companie aeriană spaniolă, Clickair, în vederea dezvoltării unor pachete turistice. Clickair operează zilnic zboruri pe ruta Bucureşti-Barcelona şi intenţionează ca până la finele lui 2008 să deţină o flotă de 30 de aeronave Airbus.
Alto Tours activează de zece ani pe piaţa turistică din România, fiind înfiinţată în 1998. Compania are în prezent 22 de clienţi, iar din 2004 este reprezentantul în România al grupului Radius Travel, cu sediul în Washington.
Compania de turism global Radius este numărul doi la nivel mondial, având 86 de agenţii membre, în peste 70 de ţări. Fiecare agenţie este partener egal şi deţine o singură acţiune pentru a se preîntâmpina monopolul. Grupul oferă peste 6.000 de locaţii de călătorie şi are circa 20.000 angajaţi.