Agenţia Oxygen, care oferă soluţii integrate de comunicare, cu accent pe digital, a devenit membru al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).
Aderarea la BRAT, organizaţia reprezentativă a media din România, vine în completarea instrumentelor de monitorizare şi evaluare propriii sau independente pe care agenţia le utilizează în mod curent pentru analiza datelor şi obiceiurilor de consum, precum şi pentru măsurarea impactului campaniilor pe care le derulează pentru clienţii din portofoliu.
Calitatea de membru BRAT oferă Oxygen acces la informaţii despre audienţa presei scrise şi a mediului online, la tirajul publicaţiilor şi la investiţii în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor).
Oxygen utilizează peste 10 instrumente de monitorizare, analiză şi social listening în timp real a conversaţiilor în mediul online. Alături de servicii clasice de monitorizare, aceste instrumente ajută companiile să reacţioneze rapid, să prevină eventualele situaţii de criză şi să interacţioneze direct cu publicurile ţintă.
"Accesul la date ne ajută să conturăm strategii, să evaluăm campanii şi să deservim mai bine brandurile din portofoliu. Ne bucură că, odată cu înfiinţarea noii categorii de membri BRAT, adresată agenţiilor de PR şi creaţie, putem dispune de informaţii corecte şi relevante despre audienţă, tiraje sau date demografice", a declarat Raluca Teodorescu, managing director Oxygen.