Agroland inaugurează primul magazin Agroland MEGA din Bucureşti, situat pe Şoseaua Fundeni, care ocupă 550 metri pătraţi. Investiţia în această unitate se ridică la 150.000 euro, fără stocuri, iar vânzările din primul an de activitate sunt estimate la 750.000 euro, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Magazinul este situat în incinta unui centru comercial din care mai fac parte supermarketul Penny, precum şi magazinele Pepco şi Jysk, localizat în Bucureşti, pe Şoseaua Fundeni nr. 38 - 40.Din punct de vedere al gamelor, aici se vor găsi: (1) produse pentru grădină, printre care material săditor, fertilizanţi şi echipamente pentru întreţinere; (2) produse destinate animalelor de companie, de la hrană, la suplimente şi accesorii; (3) produse pentru hobby farming, precum şi alte produse utile în casă şi gospodărie.
Traficul mediu estimat în Agroland MEGA Fundeni este de 250-300 de persoane zilnic, cu variaţiile sezoniere specifice.
Horia Cardoş, fondator şi Director General al reţelei Agroland: "Am lansat conceptul MEGA acum trei ani, perioadă în care l-am dezvoltat şi îmbunătăţit continuu, iar acum am decis că avem capacitatea şi sortimentaţia perfectă pentru a intra pe piaţa din Bucureşti, o piaţa mare, eterogenă şi preponderent urbană. Calitatea şi numărul mare de produse vor acoperi nevoile unui segment al populaţiei care simţea nevoia unui supermarket cu produse pentru grădină, îngrijirea animalelor de companie şi hobby farming, administrat de personal cu experienţă în domeniu. Suntem optimişti în ceea ce priveşte evoluţia acestui magazin, care va aduce atât o creştere a cifrei de afaceri, cât şi o consolidare puternică a poziţiei noastre în Bucureşti şi în zonele limitrofe. În prezent, în preajma capitalei avem nouă unităţi tradiţionale, iar în prima parte a anului viitor, vom deschide magazine Agroland MEGA şi în Bolintin Vale şi Afumaţi. Ne dorim ca prezenţa noastră chiar în oraş să fie un semnal şi pentru de dezvoltatorii de parcuri comerciale, pentru furnizori şi chiar pentru investitori că avem planuri importante în zona Bucureştiului, şi nu numai, în următorii ani!"
Potrivit reprezentanţilor Agroland, curba ascendentă, care s-a manifestat în prima jumătate a anului, a continuat şi în cel de-al doilea semestru."
"În primele patru luni din semestrul al doilea, am înregistrat o majorare de circa 35% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Dacă în trimestrul al treilea al anului trecut, ieşisem pe minus, acum nu mai este cazul. În mod normal, într-o afacere sezonieră precum a noastră, semestrul al doilea este sensibil mai slab decât primul, din cauza anotimpului rece. În 2020, din datele pe care le avem acum, nu va mai fi aşa, ci va fi primul an, după mult timp, în care vom înregistra profit şi în a doua jumătate a anului. Practic, am înregistra o creştere solidă, de peste 30%, pe gamele principale de produse, de la cele de îngrijire a animalelor de companie, la grădinărit şi hobby farming", mai explică Horia Cardoş.