Începând din această lună, Alexandru Stoinea este noul General Manager al ASBIS Romania, fiind promovat după trei ani petrecuţi în companie la conducerea diviziei consumer, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, Alexandru Stoinea s-a alăturat subsidiarei din România a ASBISc Enterprises Plc, în 2020, chiar înainte de pandemie preluând nou înfiinţata divizie consumer cu obiective clare de creştere rapidă. Într-un context de piaţă foarte neobişnuit, care necesita ajustări rapide, portofoliul brand-urilor lansate şi administrate de divizia sa a crescut de la 3 la începutul anului 2020, la 19 astăzi.
Printre brand-urile noi aduse în portofoliu şi lansate pe piaţă se numără Bang&Olufsen, SteelSeries, Midea, Loewe, Razer. Mărcile proprii ale ASBISc - Canyon, Prestigio, Aeno, Lorgar - sunt şi ele listate şi disponibile acum în toate canalele de vânzare de pe piaţă. Volumul de vânzări al diviziei a crescut, în aceeaşi perioadă, de aproape patru ori.
"Sunt foarte bucuros să preiau aceste responsabilităţi extinse, conducând din luna mai întreaga echipă din România, pentru că am posibilitatea să valorific succesul şi lecţiile învăţate în divizia consumer la nivel de companie," spune Stoinea. "În noua poziţie, integrez atât experienţa ultimilor trei ani în zona de retail IT, dar şi experienţa mea anterioară, în distribuţia cu valoare adăugată.
Cu o carieră de 17 ani în IT, care include atât poziţii în companii locale, cât şi internaţionale, dar şi o experienţă de antreprenoriat, Alexandru Stoinea îşi propune să continue dezvoltarea business-ului principal al ASBIS Romania - divizia de volume şi VAD - şi să crească în continuare vizibilitatea brandurilor de consumer şi disponibilitatea lor pe piaţă. Alexandru Stoinea este licenţiat în economie şi urmează în prezent un program de Executive MBA de la Quantic School of Business and Technology din Washington.
ASBIS Romania este una dintre subsidiarele cele mai longevive şi de succes ale ASBISc Enterprises PLC, împlinind anul acesta 25 de ani de activitate pe piaţa locală.
"Avem o poziţie solidă şi recunoscută în piaţă, pe care vrem să o dezvoltăm în continuare," spune Alexandru Stoinea. "Lucrăm, în prezent, la programe de loialitate pentru partenerii existenţi şi pentru atragarea clienţilor noi, dar ne preocupă şi creşterea nivelului de expertiză al echipei locale. De la momentul la care m-am alăturat ASBIS Romania, dinamica organizaţiei a fost unul dintre aspectele pe care le-am apreciat cel mai mult. Îmi doresc, în continuare, o creştere sustenabilă, bazată pe încredere şi loialitate", menţionează în comunicat.