Allianz-Ţiriac Asigurări a continuat să ofere clienţilor sprijin financiar în situaţiile neprevăzute cu care s-au confrutat şi a încheiat primul trimestru din acest an cu rezultate solide şi evoluţii pozitive pe toate linii de business. Astfel, la finalul primului trimestru cheltuiala totală cu daunele brute a fost de aproximativ 612 milioane lei. Din aceasta, aproximativ 361 milioane lei s-au întors la clienţi prin despăgubirile plătite, 28 milioane lei au reprezentat maturităţi şi răscumpărări plătite, în timp ce peste 224 milioane lei au fost direcţionate în rezerve de daună (pentru daune avizate şi neavizate), care garantează plăţile viitoare, conform angajamentelor asumate.
Primele brute subscrise de Allianz-Ţiriac au ajuns la 910 milioane lei în primul trimestru din acest an, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Un avans semnificativ, de 27%, a fost înregistrat în segmentul asigurărilor de viaţă, confirmând nevoia de protecţie în creştere a oamenilor.
"Anul 2024 a început bine pentru Allianz-Ţiriac în contextul în care este şi un an aniversar pentru noi, în care marcăm 30 de ani de activitate pe piaţa din România. Rezultatele din primul trimestru ne confirmă încă o dată că piaţa asigurărilor de viaţă din România are un potenţial ridicat, iar interesul românilor pentru aceste produse este în creştere. Ultimii ani au dus la o conştientizare mai bună a riscurilor şi a incertitudinii vieţii şi au contribuit la dinamica pe care o vedem pe această linie de business. În acelaşi timp, această creştere constantă pe segmentul asigurărilor de viaţă reprezintă o confirmare a schimbării structurale şi a eforturilor de distribuţie ale echipei de vânzări şi a partenerilor Allianz-Ţiriac, ajungând astăzi să avem un nivel similar al subscrierilor pe asigurările de viaţă cu cele Casco", a declarat Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac Asigurări.
O altă linie de business, care a înregistrat o creştere importantă, de peste 21% în primele trei luni din 2024, este reprezentată de asigurarile de sănătate, în contextul în care oamenii au devenit mai atenţi în ceea ce priveşte sănătatea lor şi caută soluţii care îi pot ajuta atât să prevină, cât şi să beneficieze de un sprijin financiar atunci când se confruntă cu probleme de sănătate.
La finalul primului trimestru din 2024, peste 1,6 milioane de persoane şi companii beneficiau de protecţia financiară oferită de Allianz-Ţiriac, în creştere cu aproximativ 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În acelaşi timp, numărul clienţilor care au achiziţionat asigurări online a crescut cu 32% în primul trimestru, asigurările RCA şi de călătorie fiind cel mai frecvent achiziţionate în mediul online.