Alstom a finalizat lucrările de control feroviar digital şi telecomunicaţii pe linia ferată directă care leagă Gara de Nord şi aeroportul internaţional Henri Coandă Otopeni, conform unui comunicat de presă. Linia a fost echipată cu centralizare electronică şi soluţii de telecomunicaţii pentru a permite o circulaţie sigură.
Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a prevăzut extinderea cu 3 km a căii ferate existente, în lungime de 17 km, permiţând pasagerilor să ajungă de la Gara de Nord direct la Terminalul 1 al aeroportului în 20 de minute.
Gabriel Stanciu, director general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, a declarat: "Acest proiect este foarte important pentru îmbunătăţirea fluidităţii şi eficienţei traficului în Bucureşti, deoarece oferă prima conexiune directă între gara principală a capitalei şi principalul său aeroport internaţional. Din această perspectivă, compania Alstom se mândreşte cu faptul că a asigurat soluţiile digitale de control feroviar. Am finalizat lucrările, din punctul de vedere al semnalizărilor proiectul este gata să intre în operare comercială."
Potrivit sursei citate, proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a inclus construcţia unei căi ferate simple cu o lungime de 2,95 km, cu trei poduri, un viaduct lung de 1,52 km şi o nouă gară, cu linie dublă, la Terminalul T1 al aeroportului. Compania Alstom a fost responsabilă pentru implementarea soluţiilor digitale de control feroviar şi a celor de telecomunicaţii, inclusiv sistemele de centralizare electronică şi sistemele de încălzire a macazurilor, pentru a preveni defecţiunile pe linie în timpul iernii.
Alstom este lider în furnizarea de soluţii digitale de control feroviar şi infrastructură pe piaţa din România, în special prin proiectele de reabilitare feroviară aflate în derulare pe secţiunea românească a coridorului European Rin-Dunăre. Datorită expertizei sale demonstrate şi a portofoliului său solid de proiecte din România, Bucureştiul a devenit un centru de excelenţă în soluţii feroviare digital şi soluţii de infrastructură pentru Europa Centrală şi de Est - Centrul de Excelenţă Alstom Digital Mobility (ADM).
1. Asta e linia aia inaugurată de Orban?
(mesaj trimis de Cristian în data de 04.12.2020, 09:35)
Asta e linia aia inaugurată de Orban pe care nu se circulă?
Tăietorii de panglici false din PNL se vor confrunta cu furia poporului.