Altex România consolidează conceptul omnichannel prin aplicaţia de mobil, pentru a uşura experienţa clienţilor online şi ȋn magazinele fizice, conform unui comunicat remis redacţiei. Atât procesul de cumpărare, cât şi eventualele nevoi ulterioare, retur, service, garanţie, dar şi autentificarea clienţilor la casele de marcat, astfel încât să aibă totul într-un singur loc prin intermediul aplicaţiei mobile Altex.
"Ultimii ani ne-au demonstrat că oamenii preferă să ȋmbine cumpărăturile clasice, ȋn magazine, cu cele online, iar noi, la Altex, continuăm să dezvoltăm conceptul omnichannel. Dacă majoritatea aplicaţiilor mobile sunt destinate clienţilor online, noi am gândit facilităţi suplimentare şi pentru clienţii care preferă să ne viziteze ȋn locaţiile fizice. Ambele categorii ȋşi vor putea vedea, de acum, istoricul tranzacţiilor, indiferent unde au fost făcute, şi vor avea acces la toate facturile şi documentele. Procesele de retur şi service vor fi, de asemenea, simplificate, prin intermediul aplicaţiei. Aplicaţia omnichannel transformă experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor ȋntr-una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută", declară Edvin Abdulachim, director comercial Altex.
Aplicaţia Altex poate fi accesată, ȋn mod gratuit, pe device-uri cu sistem de operare iOS, Android şi Gallery.
Funcţia Store Locator, din aplicaţie, ȋi ajută pe cumpărători să găsească cel mai apropiat magazin, pe baza locaţiei din telefon. Cei care vizitează magazinele fizice Altex şi au aplicaţia instalată se pot autentifica la casă, prin scanarea unui QR code şi astfel pot avea într-un singur loc toate facturile, istoricul comenzilor, returul sau 2x diferenţa. Tot prin scanarea unui cod, de data aceasta de pe etichetele electronice, clienţii pot compara două produse din aceeaşi categorie, se menţionează în comunicat.