Alumil Rom Industry SA a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 118,1 milioane de lei, cu aproximativ 8,3% mai mare faţă de 2022, conform situaţiilor financiare preliminare, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. Rezultatele sunt importante ȋn contextul ȋn care volumul lucrărilor de construcţii, la clădirile rezidenţiale, a scăzut cu 6,6%, iar la cele nerezidenţiale a crescut cu doar 2,3%, ȋn 2023, comparativ cu anul anterior, arată INS, transmite sursa. Ȋn 2024, compania va lansa pe piaţa locală noi produse şi continuă investiţiile ȋn digitalizare, adaugă sursa.
Potrivit comunicatului, "Vorbim despre al cincilea an consecutiv de creştere a companiei. Diversitatea şi calitatea produselor, dar şi efortul continuu de a oferi cele mai bune soluţii tehnice, operaţionale şi financiare clienţilor au contribuit decisiv ȋn consolidarea poziţiei de lider pe piaţa sistemelor de aluminiu. Ȋn paralel cu ȋmbunătăţirea experienţei clienţilor, ne concentrăm şi pe dezvoltarea culturii organizaţionale, pe motivarea şi implicarea angajaţilor şi extinderea şi fidelizarea portofoliului de colaboratori. Ȋn acelaşi timp, continuăm acţiunile de responsabilitate socială şi de mediu", a declarat Marius Ioniţă, director general Alumil Rom Industry.
Alumil continuă extinderea proiectelor de transformare digitală, transmite sursa citată. Compania a lansat deja o a doua ediţie a programului de loialitate Alumilia, precum şi platforma MyWindows, care permite beneficiarilor finali să interacţioneze mai simplu cu partenerii Alumil în procesul de cerere de oferte, se mai arată în comunicat.
Complementar, compania va iniţia anul acesta o serie de ateliere gratuite destinate specialiştilor - arhitecţi, proiectanţi şi ingineri - care abordează subiecte specifice despre industria profilelor de aluminiu, potrivit companiei.
• Alumil investeşte ȋn sisteme cu eficienţă energetică crescută
O prioritate pentru Alumil, în 2024, o reprezintă şi introducerea de noi produse cu performanţe superioare pe piaţa locală, relatează compania. Potrivit sursei menţionate, "Acordăm o atenţie deosebită sistemelor cu eficienţă energetică crescută, capabile să răspundă atât cerinţelor pieţei, cât şi reglementărilor în vigoare. Vorbim inclusiv despre sisteme certificate pentru case pasive. Portofoliul de produse Alumil se va extinde anul acesta cu o nouă categorie de produse - sistemele din aluminiu rezistente la foc, certificate de laboratoare avizate din Europa, care ȋndeplinesc majoritatea specificaţiilor ȋntâlnite ȋn proiecte", a mai precizat Marius Ioniţă. O altă noutate o reprezintă şi gama de produse Outdoor, care oferă soluţii pentru pergole bioclimatice, sisteme de împrejmuire şi balustrade etc.
Produsele Alumil respectă standardele de mediu, sunt certificate internaţional şi asigură reduceri de până la 50% ale costurilor lunare de încălzire şi răcire, conform sursei precizate.
Şi anul acesta compania acordă o atenţie sporită programelor de responsabilitate socială corporativă. În conformitate cu strategia anunţată la nivel de grup, Alumil Rom Industry şi-a extins constant iniţiativele pe zona de sustenabilitate. În 2023, compania a dezvoltat activităţile de reciclare - prin creşterea cantităţilor colectate, dar şi prin organizarea de cursuri pentru angajaţi - a participat la programe de împădurire, precum şi la mai multe acţiuni umanitare, se mai arată în comunicat.