Alumil Rom Industry SA, firmă de pe piaţa sistemelor de aluminiu, a anunţat afaceri de 84,4 milioane de lei, în trimestrul III 2023, în creştere cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Profitul înregistrat în primele nouă luni este de 4,6 milioane de lei, mai mare decât profitul total bugetat pentru întreg anul 2023, cu 5%, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Rezultatele înregistrate de Alumil România în trimestrul III sunt peste estimările pe care le aveam pentru această perioadă. Deşi profitul realizat a fost în uşoară scădere faţă de anul trecut, ca urmare a creşterii costurilor operaţionale, acesta este cu 5% peste ȋntreg profitul bugetat pentru tot anul. Compania şi-a continuat în acest an investiţiile în dezvoltarea prezenţei la nivel naţional, implementarea de noi tehnologii digitale şi promovarea de sisteme arhitecturale de aluminiu cu eficienţă energetică ridicată, care respectă standardele de sustenabilitate asumate", a spus Marius Ioniţă, director general Alumil Rom Industry.
În conformitate cu strategia anunţată, Alumil Rom Industry a finalizat recent inaugurarea HUB-ului din Slatina, care include un showroom, spaţii de birouri şi depozit. HUB-ul, care are rolul de a îmbunătăţi serviciile pentru clienţi, are potenţialul de a deveni un centru important pentru dezvoltarea companiei în regiunea Oltenia. Anul trecut, Alumil România a deschis HUB-uri regionale în Cluj-Napoca şi Iaşi, precum şi un al doilea showroom în Cluj, care la un an de la lansare, are peste 300 de vizitatori.
Alumil continuă, de asemenea, investiţiile în transformarea digitală a proceselor de business. Compania a demarat încă de acum trei ani implementarea de automatizări, cu ajutorul tehnologiei RPA, în cadrul diviziei Operaţional şi Comercial, iar în prezent testează integrarea aplicaţiilor de inteligentă artificială.
,,O altă direcţie a efortului de digitalizare a companiei este continuarea dezvoltării platformei B2B My Alumil, destinată simplificării şi automatizării procesului de plasare şi urmărire a comenzilor de către parteneri. În ultimul an, numărul utilizatorilor platformei a crescut cu 30% şi datorită primei ediţii a programului de loialitate "Alumilia". O a doua ediţie a fost lansată în octombrie 2023", completează Marius Ioniţă.
O a treia direcţie importantă de investiţii în cadrul Alumil Rom Industry este cea a dezvoltării sustenabile. Alumil este una dintre puţinele companii din lume care a primit, la nivel de grup, certificarea "OK Recycled" din partea TÜV AUSTRIA, precum şi certificatul internaţional "Cradle-to-Cradle" (C2C) - Silver pentru o gamă extinsă de produse. "Aceste două certidicări confirmă şi validează angajamentul asumat de Alumil în domeniul sustenabilităţii prin strategia ESG. Producţia de bare de aluminiu se realizează deja cu 60% aluminiu reciclat, care sunt utilizate în toate profilele sistemelor arhitecturale Alumil", a precizat CEO-ul Alumil.
Sistemele arhitecturale din aluminiu comercializate de companie nu au doar un impact ecologic minim, ci şi performanţe deosebite de izolare termică. Produsele Alumil asigură economii substanţiale de energie, cu o reducere de până la 50% a costurilor lunare de încălzire şi răcire.