Alumil Rom Industry, companie din domeniul sistemelor arhitecturale din aluminiu, a anunţat realizarea unei cifre de afaceri de 56,4 milioane de lei în primul semestru din 2024, cu 1,4% mai mare faţă de perioada similară din 2023. Profitul net al companiei înregistrat în primele şase luni este de 3,25 milioane de lei, de asemenea, în creştere uşoară faţă de anul trecut, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Rezultatele Alumil Rom Industry confirmă evoluţia bună a companiei. Profitul net a înregistrat o uşoară creştere, peste procentul estimat prin bugetul anual de venituri şi cheltuieli. Progresele făcute în digitalizarea proceselor de business încep deja să genereze rezultate consistente. Alumil îşi va continua şi în următoarele luni investiţiile în proiectele de transformare digitală, consolidarea prezenţei la nivel naţional şi promovarea sistemelor arhitecturale din aluminiu de înaltă calitate, cu eficienţă energetică crescută şi care respectă cele mai înalte standarde de sustenabilitate", a declarat Marius Ioniţă, director general Alumil Rom Industry.
Anul acesta, Alumil Rom Industry a lansat platforma MyWindows destinată beneficiarilor finali, prin intermediul căreia aceştia pot solicita oferte pentru sisteme arhitecturale din aluminiu direct de la partenerii autorizaţi. MyWindows oferă astfel oportunitatea de a primi oferte din partea mai multor parteneri zonali. În doar cinci luni de la lansare, platforma a înregistrat sute de noi cereri. Clienţii finali sunt atraşi de garanţia faptului că pot lucra cu executanţi de lucrări recomandaţi, care respectă criteriile de calitate şi termenele proiectelor contractate.
MyWindows face parte din strategia Alumil de a îmbunătăţi experienţa digitală a partenerilor şi clienţilor. În acest sens, compania a mai lansat anterior platforma B2B MyAlumil şi programele de loialitate Alumilia.
În 2024, Alumil Rom Industry a acordat o atenţie deosebită sistemelor arhitecturale din aluminiu outdoor. Compania produce şi furnizează o gamă extinsă de sisteme de umbrire cu funcţionalităţi inovatoare, inclusiv pergole bioclimatice, precum şi sisteme de împrejmuire şi balustrade de înaltă calitate.
"Ne adaptăm constant la nevoile şi cerinţele pieţei. Astfel, anul acesta, pe lângă sistemele cu eficienţă energetică crescută - care pot asigura o reducere de până la 50% a costurilor lunare de răcire şi încălzire -, am extins oferta de produse din gama Outdoor, care oferă durabilitate, funcţionalităţi inovatoare şi un design modern, prin utilizarea de materiale şi tehnologii avansate", a mai precizat Marius Ioniţă.