AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) a organizat ieri Adunarea Generală a Asociaţiei, informează un comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
Potrivit sursei citate, evenimentul a avut loc la hotel Marshal Garden din Bucureşti, sala Ametist, etaj 6.
Cu ocazia acestui eveniment a fost stabilită viziunea AMCOR pentru perioada 2022-2025, au fost prezentate raportul de activitate al AMCOR pentru perioada 2019-2022, execuţia bugetară pentru 2021, propunerea de buget pentru 2023, propunerile de modificări statutare şi a fost votat noul consiliu director al Asociaţiei, precum şi coordonatorii regionali.
Viziunea AMCOR pentru perioada 2022-2025 se va axa pe:
- Menţinerea activităţilor care au dat rezultate până acum
- Promovarea unei comunicări transparente între membrii AMCOR, dar şi în relaţia cu autorităţile
- Organizarea unui număr mai mare de evenimente la nivel regional şi nu numai
- Asigurarea unor ghiduri şi proceduri pentru pregătirea şi implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene adecvate la condiţiile şi cerinţele pieţei
- Asigurarea unei forţe de muncă mai pregătită pentru domeniul consultanţei în management, încă din perioada studiilor
- Iniţierea unor propuneri legislative necesare pentru rezolvarea problemelor care apar în proiectele gestionate de companiile de consultanţă
- Construirea unei relaţii mai bune între entităţile care contribuie la elaborarea ghidurilor şi beneficiari
- Consolidarea parteneriatelor de colaborare dintre AMCOR şi partenerii săi şi crearea de noi parteneriate
- Scrierea şi implementarea unor proiecte în cadrul AMCOR pe componenta de inovare şi de formare de resurse umane
- Reprezentarea AMCOR în diverse comitete de monitorizare, grupuri de lucru, întâlniri etc.
- Organizarea unor cursuri atractive pentru viitorii consultanţi în management, dar şi pentru consultanţii în management cu experienţă
- Îmbunătăţirea website-ului AMCOR
- Atragerea de noi membri în Asociaţie
- Promovarea valorilor AMCOR şi creşterea vizibilităţii Asociaţiei
- Promovarea titlului CMC şi atragerea de noi consultanţi care să se certifice
Din noul Consiliu Director AMCOR fac acum parte pentru următorii 3 ani dl. Petre Luigi Luican (Proconsult), reales ca preşedinte al AMCOR, dl. Marian Mocan (Expert Consulting), reales ca vicepreşedinte AMCOR, dl. Cristian Găină (Gapa), ales ca vicepreşedinte AMCOR, dl. Augustin Boer (BDO Business Advisory), membru în CD, dna. Carmen Mariş (Civitta Strategy & Consulting), membru în CD, dl. Silviu Stoica (Ramboll South East Europe), membru în CD, dl. Gheorghe Boeru (Romair Consulting), membru în CD, dl. Iulian Sorescu (Noerr Finance & Tax), membru în CD şi dl. Alin Dumitru (Lucas Consulting Partner Services), membru în CD.
Alături de aceşti membri, AMCOR a decis alegerea a 8 coordonatori regionali şi înfiinţarea de sucursale în Craiova, Târgovişte, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Oradea şi Ilfov.
Coordonatorii regionali aleşi, parte a Consiliului Director AMCOR, sunt: dna. Andra Dojană (Europroject Partner), Coordonator Regiunea Bucureşti-Ilfov, dl. Marian Mocan (Expert Consulting), Coordonator Regiunea Vest, dna. Ana Timea Ghiulai (EuroTop Consulting), Coordonator Regiunea Centru, dna. Cosmina Petrescu (Forum Proiect Invest), Coordonator Regiunea Sud, dl. Ciprian Morcan (Hygia Consult), Coordonator Regiunea Nord-Vest, dl. Costin Sorici (Project Management Solutions), Coordonator Regiunea Sud-Est, dl. Lucian Naum (SVO Consulting), Coordonator Regiunea Sud-Vest şi dl. Petre Luigi Luican (Proconsult), Coordonator Regiunea Nord-Est.