ANALIZĂ GENETICĂ Coronavirusul nu a fost creat în laborator

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 30 martie 2020

Coronavirusul nu a fost creat în laborator

Kristian Andersen, coordonatorul analizei: "Datele genetice arată într-un mod de necontestat că SARS-CoV-2 nu provine dintr-o tulpină de virus existentă anterior" Robert Garry, autor al studiului: "Acesta nu este un virus pe care cineva l-a conceput şi împrăştiat. Are prea multe caracteristici distincte, dintre care unele sunt contra-intuitive" Cea mai apropiată rudă de SARS-CoV-2 provine de la liliac, potrivit analizei

Pandemia de coronavirus a fost cauzată de un virus natural, nu de unul creat într-un laborator, conform unui studiu de specialitate realizat luna aceasta de Nature Medicine, preluat de Science News. Analiza codului genetic al noului virus dezvăluie că SARS- CoV-2, care a provocat boala Covid-19 (coronavirus disease 2019), nu este o încrucişare a unor virusuri cunoscute, aşa cum era de aşteptat dacă era creat de om. Acest virus are trăsături neobişnuite, care au fost identificate recent doar la pangolini (furnicari cu solzi), ceea ce arată că virusul provine din natură, potrivit raportului.

Kristian Andersen, cel care a coordonat realizarea analizei, este cercetător în boli infecţioase la Institutul Scripps Research din La Jolla, California, iar la momentul la care a auzit pentru prima dată despre coronavirusul ce a provocat un focar în China, s-a întrebat de unde provine acesta. Iniţial, cercetătorii au crezut că virusul s-a răspândit prin infecţii repetate care au trecut de la animalele vândute într-o piaţă de fructe de mare din Wuhan, China, la oameni şi apoi a fost transmis de la persoană la persoană.

Analizele altor cercetători au sugerat că virusul a trecut, probabil, o singură dată de la un animal la o persoană şi a fost răspândit de la om la om începând cu mijlocul lunii noiembrie 2019.

Însă, la scurt timp după ce analiza genetică a virusului a fost dezvăluită, la începutul lunii ianuarie 2020, au apărut tot mai multe zvonuri că virusul a fost, probabil, creat într-un laborator şi eliberat intenţionat sau accidental.

O coincidenţă nefericită a alimentat teoriile conspiraţioniste, spune Robert Garry, medic virusolog la Universitatea Tulane din New Orleans (unul dintre autorii studiului condus de Andersen), precizând că Institutul de Virusologie din Wuhan, care se află foarte aproape de piaţa de fructe de mare, a efectuat cercetări cu privire la virusuri, inclusiv la coronavirusuri depistate la liliecii care au potenţial să provoace boli la oameni. "Acest lucru i-a determinat pe oameni să creadă că virusul a scăpat din laborator, a ajuns într-o canalizare, de unde s-a transmis mai departe sau, în alt scenariu, cineva a ieşit din laborator, a mers la piaţă, unde a fost scăpat virusul", mai afirmă Robert Garry.

Andersen declară că ieşiri accidentale de virusuri din laboratoare, inclusiv SARS, s-au întâmplat în trecut, iar "acesta nu este un lucru pe care să îl poţi nega. Ar fi o prostie".

"Ne-a fost clar aproape instant că virusul nu este creat de om"

Kristian Andersen a format o echipă de biologi şi virusologi din mai multe ţări pentru analiza virusului, intenţionând să afle dacă acesta ar fi putut fi creat de om sau dezvoltat într-un laborator şi eliberat în mod accidental.

Andersen afirmă: "Am spus aşa: să o luăm ca pe o potenţială ipoteză serioasă această teorie - care vine cu mai multe versiuni - că virusul are o origine non-naturală. Cercetătorii au analizat structura genetică a virusului sau secvenţa ARN, pentru indicii despre originea sa. Ne-a fost clar aproape instant că virusul nu este creat de om. Oricine speră să creeze un virus trebuie să lucreze cu virusuri deja cunoscute, pe care să le transforme astfel încât să le dea proprietăţile dorite".

Studiul precizează că virusul SARS-CoV-2 are componente care diferă de cele ale virusurilor cunoscute anterior, ceea ce denotă că trebuie să provină de la un virus necunoscut sau de la virusuri din natură. "Datele genetice arată într-un mod de necontestat că SARS-CoV-2 nu provine dintr-o tulpină de virus existentă anterior", potrivit lui Andresen.

Robert Garry menţionează, la rândul său: "Acesta nu este un virus pe care cineva l-a conceput şi împrăştiat. Are prea multe caracteristici distincte, dintre care unele sunt contra-intuitive".

Şi alţi oameni de ştiinţă au aceleaşi opinii.

Emma Hodcroft, specialst în epidemiologie moleculară la Universitatea din Basel, Elveţia, declară: "Nu vedem absolut nicio dovadă că virusul a fost fabricat sau eliberat intenţionat". Domnia sa nu a făcut parte din grupul condus de Andersen, dar este membru al unei echipe de oameni de ştiinţă de la Nextstrain.org, care urmăreşte micile modificări genetice ale coronavirusului ca să afle mai multe despre modul în care acesta se răspândeşte în întreaga lume.

Hodcroft spune că această constatare anulează un studiu pe deplin contestat, postat de bioRxiv.org, care pretinde că în coronavirus au fost găsite bucăţi de HIV (n.r. virusul care provoacă SIDA). Şi alţi oameni de ştiinţă au evidenţiat lacunele studiului publicat de bioRxiv.org, iar autorii s-au văzut nevoiţi să-l retragă, dar nu înainte să alimenteze ideea că virusul a fost conceput de om.

Potrivit afirmaţiilor lui Hodcroft, unele părţi ale materialului genetic al noului coronavirus sunt similare cu HIV, dar acest lucru este normal în cazul virusurilor care au la origine un "strămoş" comun.

Următoarea ţintă a grupului condus de Andersen a fost să stabilească dacă virusul ar fi putut să fie eliberat din greşeală dintr-un laborator. "Aceasta este o posibilitate reală, deoarece cercetătorii din multe locuri lucrează cu coronavirusuri care au potenţialul să infecteze oamenii", declară Andersen, subliniind: "Lucrurile ies din laborator uneori, dar aproape întotdeauna din greşeală".

"Coronavirusurile schimbă adesea gene în natură"

Andersen menţionează că unele caracteristici neaşteptate ale virusului au atras atenţia cercetătorilor. În special faptul că gena care codifică proteina structurală S (spike) a coronavirusului are 12 blocuri suplimentare de ARN, sau nucleotide, blocate în ea. Proteina structurală S a coronavirusului poate fi clivată la nivelul sitului polibazic de către furină, o enzimă des întâlnită în organism, ceea ce favorizează infectarea cu noul coronavirus, potrivit specialiştilor, care adaugă că SARS şi alte virusuri similare SARS nu au aceste situri.

Proteina S a noului virus se leagă, de asemenea, mai strâns de o proteină din celulele umane (numită ACE2) decât SARS, conform studiului, care precizează: "Această legătură poate permite SARS-CoV-2 să infecteze mai uşor celulele. Împreună, aceste caracteristici pot explica motivul pentru care Covid-19 este atât de contagios".

Andersen susţine că aceste două caracteristici sunt foarte ciudate. "Cum explicăm această apariţie?", se întreabă domnia sa, continuând: "Trebuie să fiu sincer. Eram sceptic că virusul este natural. Apariţia lui s-ar fi putut întâmpla într-un laborator, unde virusurile pot dobândi mutaţii pe măsură ce se reproduc de multe ori în recipientele de lucru. În natură, virusurile care poartă unele dintre aceste mutaţii ar putea fi eliminate prin selecţie naturală, dar pot persista în vasele de laborator, unde chiar şi virusurile slabe nu trebuie să lupte din greu pentru supravieţuire".

Dar apoi, cercetătorii au comparat SARS-CoV-2 cu alte coronavirusuri găsite recent în natură, inclusiv la lilieci şi pangolini. "Se pare că SARS-CoV-2 ar putea fi un amestec de virusuri de la liliac şi pangolin", spune Robert Garry.

Virusurile, în special virusurile ARN, cum sunt coronavirusurile, schimbă adesea gene în natură. Găsirea genelor legate de virusurile pangolinului a înlăturat dubiile, deoarece pachetul genetic al acestor virusuri nu a fost cunoscut decât după descoperirea SARS-CoV-2, ceea ce înseamnă cu nu este posibil ca cineva să-l fi lucrat într-un laborator.

"În mod special, pangolinii au aminoacizii care determină legarea strânsă a proteinei S de ACE2", precizează echipa de cercetători, iar Andersen adaugă: "La fel de clar este faptul că asta este ceva ce se poate întâmpla în natură. Am considerat că acesta este un indiciu foarte important".

Şi Emma Hodcroft spune că similitudinea SARS-CoV-2 cu virusurile de la liliac şi pangolin este una dintre cele mai bune dovezi că virusul este natural. "Este doar un alt proces de răspândire de la animale la oameni. Este cea mai simplă explicaţie pentru ceea ce vedem", afirmă Hodcroft.

La momentul publicării analizei, cercetătorii încă nu stabiliseră cu exactitate care animal a fost sursa. La finele săptămânii trecute, însă, a apărut un nou studiu realizat de Nature, care spune că nu există vreo dovadă că noul coronavirus s-a transmis de la pangolini la om. Analiza a avut în atenţie virusurile de la pangolini capturaţi în acţiuni anti-contrabandă în sudul Chinei, care, potrivit specialiştilor, sunt destul de diferite de SARS-CoV-2, ceea ce sugerează că pangolinii nu au fost direct responsabili de transmiterea virusului la om.

Unul dintre virusurile de la pangolini are o structură care seamănă îndeaproape cu proteina S a noului coronavirus, care permite agentului patogen să intre în celule, potrivit cercetătorului în bolii infecţioase Tommy Tsan-Yuk Lam de la Şcoala de Sănătate Publică din cadrul Universităţii din Hong Kong.

Conform noului studiu, cea mai apropiată rudă de SARS-CoV-2 provine de la liliac, celălalt mamifer depistat infectat cu coronavirusuri similare.

Asemănarea noului coronavirus atât cu un virus de la lilieci, cât şi cu un virus de la pangolin, sugerează că virusurile de la cele două animale ar fi putut schimba gene la un moment dat, înainte să infecteze oamenii, arată analiza, subliniind că virusurile de la pangolin nu au caracteristica văzută în SARS-CoV-2, care ar fi putut ajuta virusul să treacă la om. "Acesta este un indiciu că virusul ar fi putut dobândi o adaptare într-un alt animal, încă neidentificat, înainte să se răspândească în întreaga lume", conchide studiul.

De menţionat că pangolinii sunt cele mai traficate ilegal mamifere, folosite atât ca hrană, cât şi în medicina tradiţională chineză.

Kristian Andersen: "Chiar dacă analiza noastră nu va elimina teoriile conspiraţioniste, eu sunt convins acum. Toate datele arată că virusul este natural".

----------------------

În mediul online circulă, în ultima vreme, o informaţie publicată în noiembrie 2015 de televiziunea italiană RAI 3 în cadrul telejurnalului TGR Leonardo, care avertiza că oamenii de ştiinţă chinezi au creat în laborator un "supervirus" pulmonar din liliac şi şoarece, doar pentru motive de studiu, ceea ce era considerat foarte riscant încă de atunci. Informaţia de la momentul respectiv arăta că virusul astfel creat, care poate ataca sistemul respirator uman, a rămas închis în laborator pentru studiu. În condiţiile în care numeroase voci au considerat că "aceasta este dovada" creării de către chinezi a noului coronavirus, profesorul epidemiolog italian Enrico Bucci, de la Universitatea Temple din SUA, a declarat zilele trecute, citat de RaiNews24, că actualul virus nu este acelaşi cu cel realizat în laborator de China, în 2015. Conform spuselor sale, acel virus nu avea capacitate epidemică, iar noul virus arată ca fiind creaţia unei selecţii naturale.

Şi virusologul italian Roberto Burioni a scris, pe contul său de Twitter, că noul coronavirus este 100% natural, nicidecum creat în laborator.

----------------------

Adrian Streinu Cercel, managerul Institutului Naţional de Boli Infecţioase "Matei Balş", declara, luna trecută, că noul coronavirus nu este creat în laborator, spunând că acesta are toate caracteristicile unui microorganism care a făcut tranziţia de la animal la om, din cauza consumării alimentelor crude.

----------------------

Revista medicală The Lancet scrie că structurile noului coronavirus sunt în proporţie de 88% asemănătoare virusului SARS, provenit de la lilieci.

1. Cu toti cercetatori si cu toti bani bagati In ei si in centrele de cercetare dupa mai bine de 3 luni tot nu au un studiu concludent ...

1. Explicatiile lui Andersen nu au un mare grad de incredere...toate frazele lui exprimate ca si concluzii indubitabile incep cu "ar putea..s-ar putea"..pai ori e cert ori ar putea???!!![...] "Se pare că SARS-CoV-2 ar putea fi un amestec de virusuri de la liliac şi pangolin". Mukherjee prezinta in istoria geneticii cum inca de la 1900 puteau analiza cromozomii, ADN-ul si genetica in general. Nu intelegeau perfect dar cunoasteau aceste detalii. Acum in 2020 cu toata tehnica vine Andersen si zice ca e clar virus natural pentru ca:[...] nu este o încrucişare a unor virusuri cunoscute, aşa cum era de aşteptat dacă era creat de om. - doar SARS si coronavirusuri ambele cunoscute de om de ani de zile; o aberatie totala si minciuna abjecta. [...] Acest virus are trăsături neobişnuite, care au fost identificate recent doar la pangolini (furnicari cu solzi), ceea ce arată că virusul provine din natură. Cel mai puternic argument al lui Andersen e faptul ca trasaturile au fost "identificate recent". De aia este virusul natural. Pai poate altii l-au identificat mai demult. Ce explicatie este asta?. Indiferent daca virusul este natural sau creat in laborator, autoritatile trebuia sa fie mai pregatite. Avem istoria pandemiilor, avem laboratoare de genetica, avem mii de filme cu pandemii, zombie si finalul lumii si ce descoperim? Europa nu are nici macar manusi de plastic. Ce ne arata pandemia asta? Ca avem un singur lucru cert: Prostia!

Welcome to emmahodcroft.com

I am a post-doctoral researcher at the University of Basel in Switzerland, working with Rich ard Neher. The majority of my past research has been on the phylogenetics, molecular epidemiology, and simulation of HIV, and I was previously involved in the PANGEA_HIV initiative, funded by the Bill & Melinda Gates Foundation.

Bill & Melinda Gates Foundation gives Scripps Research $50M to fight deadly diseases

...Virus "natural", care tocmai ce ne-a spus unu "Streinul Cercel" pe nume, ca se ascunde perfid in praf(uri) vant(uri) si val(uri)...Cred ca de la trasul pe nas s-a propagat pandemia

1. Nu am incredere in medicul Streinu Cercel. Acest individ propaga lucruri stiintifice amestecate cu aberatii. Exemplu: "virusul pluteste in aer timp indelungat"... Pluteste o sulla.. Virusul pluteste cel mult pe particulele solide de poluare din aer.. in aer curat nu pluteste niciun fel de virus...

Plus aberatia cu testarea a 10.500 de bucuresteni din blocuri care NU poate induce niciun fel de concluzie valida stiintific.... Degeaba testezi niste indivizi aflati in izolare.. nu vei afla nimic, absolut nimic. Aceste teste trebuie facute celor veniti din zonele de risc (Italia, Spania, Anglia, Germania, etc) nu dand cu zarul prin blocuri.

Nu faceti jocul FIAREI !!!

Iar testele or fi din cele cumparate de Spania, 30% eficienta, teapa.

Basca virusii nu exista e cea mai mare teapa.

Dacă nu e. Ce să descopere???

Nu am nici cea mai mica indoiala ca acest virus A FOST CREAT IN LABORATOR si a fost eliberat la momentul potrivit pentru instituirea unei dictaturi mondiale crancene, bazata pe supraveghere biometrica generalizata.

Nu puneti botul la ce scriu, publica sau sustin tot felul de "specialisti". Acestia sunt aserviti, sclavi ai FIAREI care a pus in opera ceea ce vedeti in aceste zile - arestarea oamenilor la domiciliu, stat politienesc, amenzi peste salariul minim, supraveghere generalizata si armata pe strazi.

Daca vi se pare ca toate astea sunt intamplatoare, mai ganditi-va odata.

1. Sa nu credem niste cercetatori de renume, dar sa te cred pe tine, cu fiara ta? Poate ne prezinti CV-ul tau, expeienta vasta in virologie sau alte domenii de cercetare. Cel mai bine ar fii o lista cu publicatiile tale stiintifice in jurnale specifice.

Pai hai sa vedem. Daca virusul a fost creat in laborator ca sa omoare in mod intentionat batranii si oamenii cu afectiuni atunci nu ar fi fost mai simplu sa nu instaureze nici o carantina si sa lase virusul sa omoare toti batranii?De ce sunt batranii izolati si protejati? Apoi, firmele mari de medicamente nu pot supravietui fara batrani. Sau tu ai impresia ca tinerii o sa cumpere medicamentele pentru boali de inima,reumatism, etc????

Nici o sansa. Cat despre FIARA o dai in strambete. Boris Johnson e infectat cu COVID-19. Daca fiara ar controla totul atunci nu cred ca si-ar infecta proprii oameni.

Ai omis sa amintest extraterestrii.Poate intentionat fiind mans in mana cu ei.Se pare ca ti-au inlocuit creierul cu un cip decat cu 2 tranzistori.

s-a umplut de bani de la "puternicii lumii" pt. asa zisul studiu!! L-as intreba doar cum se face ca acest virus "natural" a facut prapad doar in Wuhan,restul Chinei fiind aproape neatins...

1. Acolo a fost basculat cu drona lu Trump.

Pui si tu niste intrebari...

Omenirii i-a luat milioane de ani pentru mutatii minore dar... ce sa vezi, acest virus asemanator SARS, nu a suferit o mutatie ci a dobandit o tulpina nou-noutza in mai putin de 20 de ani. E progresul drku.. Sa te dai peste cap de uimire, nu alta.

Bineinteles ca nu e nou , si e unul singur (daca exista) n-are tulpini si nu poate fi manipulat pentru ca este o formatiune moarta, n-are adn , n-are coroana , n-are nimic, pentru ca nu exista.

Medicina ar trebui sa se ocupe serios de cum se transmit bolile asa zise virale, nu tampenii marcate cu Nobel sa mai avem niste bani de cercetare.

Twitter a şters duminică două postări de pe contul oficial al preşedintelui brazilian Jair Bolsonaro, în care acesta a pus sub semnul întrebării măsurile de izolare decise în contextul combaterii epidemiei de COVID-19, motivând că acestea "au încălcat regulile" reţelei de socializare, informează luni AFP

1. Din pct de vedere stiintific izolarea s-a dovedit cea mai buna masura.

Dar cand ai in cap numai fotbal si samba ai impresia ca te pricepi la toate. Presedintele brazilian e un idiot. Asa a fost si Boris Jonson al Angliei si acum e in izolare la domiciliu.

Brazilia risca sa sufere cel mai mult din cauza ca nu ia masuri. Noroc cu guvernatorii locali ca mai actioneaza.

Twitter a procedat corect: a impiedicat raspandirea de informatii false - chiar venind de la un presedinte

Pai, prietene, asa poti omori oamenii in masa, si nu mai ai niciun factor de risc. Specia umana nu e facuta sa fie tinuta in cusca, decat daca fortezi lucrurile la maxim.

Fac pariu pe ce vrei tu (si specialistii stiu asta), ca in maxim 6 luni, 80% din populatie va fi infectata cu noul Coronavirus, iar masurile de izolare se vor dovedi complet inutile. Ala va fi un moment cand vom trage o linie si in care vom constata ca "ori la bal ori la spital".. ca virusul actioneaza in populatie, dupa principii de sel ectie naturala, cunoscute de secole, cu oricata zeama tulbure ai da pe strazi sau pe manerele de la usi.

Sunt curios care vor mai fi argumentele in maxim 2 saptamani cand corturile militare vor fi pline si cand se va mai instala unul mare pe Stadionul National.. ce vom spune atunci ??

Prietene nu ai cunostinte minime de biologie asa ca discutia cu tine e inutila.

Mai incerc o data totusi: masurile de izolare fac diferenta intre a avea cateva sute de morti sau cateva sute de mii. Eu zic ca nu e totuna. Si asta doar la nivelul populatiei Romaniei. Si nimeni nu isi poate asuma decizia sa nu se lupte cu virusul si sa ii condamne pe toti la moarte ca "e sel ectie naturala".

Mai putin voi astia care aveti de mers fix acuma peste tot.

Daca te sel ecteaza pe tine virusul la fel de viteaz esti? Sau pe tine "nu te poate atinge"?

Masura izolarii la domiciliu NU impiedica ci incetineste oarecum raspandirea virusului.. dar cu ce pret? Rezultatul final e acelasi.. adica pe orice drum o iei tot acolo ajungi, adica 80% din populatie infectata si sute de mii de morti in fiecare tara.

Singurul rost al izolarii e sa nu puna presiune pe un sistem mediacal PRAF cum e cel romanesc iar autoritatile sa castige timp sa umple tara cu spitale de campanie militare, de tip cort... in rest nu are niciun beneficiu real.. Doar tragem de timp in lupta cu virusul si amanam astfel rezultatul final, ala in care ce mai ramane viu din populatie capata imunitate naturala. E un mod de a ne fura caciula cu costuri inzecite, fata de situatia in care am lasa oamenii totusi sa circule minimal... Economia care moare in aceste zile n-o mai porneste nici dkru asta pot sa te asigur.

PAI , CE FACEM , ACUMA O DAM LA INTORS ??? ERAM IN FATA TELEVIZORULUI , CAND CINEVA A ANUNTAT SENIN , CA ''''''' A FOST SCAPAT UN VIRUS , DINTR-UN LABORATOR DE EXPERIMENTE , DIN WUHAN ''''''' !!! SCURT PE 2 !!! SI ACUM ??? FACEM PROPAGANDA SOVIETICA ??? CICA , VIRUSUL N-A FOST CREAT ''''''' IN LABORATOR ''''''' !!! DAR UNDE ??? IN CHILOTII MAMEI ??? A-TI MINTIT POPORUL , CU TELEVIZORUL !!!

Corect.

Degeaba incerci sa ii explici.Unii sunt pur si simplu batuti in cap!In plus,i-a apucat acuma promenada.Doar ca sa fie ei gigi contra!

Î-mi pare așa rău că nu am minima parte din inteligența voastră atâta conspirație în sufletul vostru că nu știu dacă însuși creieru vostru nu e un virus tipo zero absolut atâta inteligență în voi căci poate mira un om de la coada vaci ca mine că n-ați inventat încă vaccinul. Dacă ei nu vor să-l facă faceți voi și veți rămâne de-a pururea în istorie

Ești unul dintre cei mai credibili, sunt de-acord cu tine cel mai probabil virusul a fost creat în chiloții mamei tale, se vede rezultatul

''Coronavirusul nu a fost creat în laborator'' ...

da, bine.... cum ziceti voi :)

nu sunt specialist in virusologie dar ... inca am dubii masive cum mama naibii sunt fragmente de HIV si SarS in virusul asta... am citit partea cu stramos comun.

Dar tot mi se pare dubios rau de tot.

INca ceva ... de ce atata agitatie pe guverne ?

Virusii se modifica si isi imprumuta gene continuu in natura!

De ce agitatia asta pe guverne acum? Daca nu ar fi informate ca a scapat o arma biologica din laborator?

De ce panica asta mondiala intre guverne?

Morbiditatea asociata acestui virus nu e deloc inspaimantatoare fata de alte surse de morbiditate.

Deci ? ....

De ce atata stres? Daca nu e ceva ascuns ... ?

1. Tre sa fii chior sa nu vezi despre ce e vorba, sa nu-ti dai seama de lucratura francmasonica.

Duduie trusturile de presa nu neaparat de fake-news cat de incitare la FRICA prin imagini si cuvinte tari.

Pentru ca FRICA este imboldul critic, ceea ce ii va face pe oameni sa cada in genunchi si sa solicite CIP-ul biometric, pentru a putea iesi din case.

Aveti aici un rezumat al cuvintelor tari ale FIAREI, transmise prin trusturile de presa pe care le controleaza:

Cuvinte tari din Agenda FIAREI (pe care le puteti regasi la Digi24 si Antena3):

ORDONANTA MILITARA

MASURI DURE

REGULI, LEGI, AMENZI

DISTANTARE SOCIALA

SCENARIU CUMPLIT

VA FI RAU, MULT MAI RAU

URMEAZA SAPTAMANI CRITICE, CUMPLITE

INFECTARE, SPITALIZARE, MOARTE

BOALA FACE RAVAGII

PIERDERI ECONOMICE

SPECIALISTII TRAG SEMNALE DE ALARMA

Concentrati-va pe cuvintele cheie si veti intelege Agenda FIAREI

1.De ce e Boris Johnson infectat?Fiara si-a tradat proprii oameni.Nu de alta dar Boris nu e tocmai crestin model.

2.China nu e cea mai credincioasa tara de pe planeta.Acolo si inainte de pandemie erau ordonante militare,masuri dure, etc...De ce aales fiara fix China ca epicentru zero.

Si eu tind sa cred ca e o bomba biologica dintr-un laborator.

I-a mai ganditi-va, ca nu demult cu cativa ani in urma se tot spunea ca suntem prea multi pe aceasta planeta (si ca se doreste reducererea populatiei) si viata poate deveni nesustenabila din cauza lipsei resurselor, a alimentelor pt toti oamenii de pe planeta. Poluarea excesiva (industriala, auto, etc).

Planul pare bine pus la punct, cum draq sa fie doar o coincidenta si sa se intample natural ccea ce se doarea in trecut???

Ganditi-va, astia cu un IQ mai mare!

De ce baga lumea in carantina Laurentiule?Daca as vrea sa omor batranii nu as instaura nici o carantina.Nu as lua nici o masura. Daca ar fi totul in laborator atunci boris johnson nu ar fi fost infectat.de aia zic ca nu e in laborator creata chestia asta.

Daca bagi toata lumea in Carantina, nu mor mai repede toti? :) lool

Cu cat stai mai mult in casa, cu atat sistemul imunitar slabeste si esti mai expus la orice microb (vezi ca e documentat pe net).

Cei cu probleme de sanatate (hipertensiune, diabet, cancer) si oamenii care pot avea diverse probleme in general...sanatatea lor se poate agrava (este pusa in pericol) si poate duce la moarte din cauza ca tot sistemul sanitar este concentrat pe acest virus (lipsa asistentei medicale in aceasta perioada), celelalte probleme devenind secundare (eu le zic mortale).

Asta cu Elitele Mondiale, pot fi dati ca exemplu (pot exista si cativa sacrificati - dar probabil se vor face bine)...si atunci vei crede si mai mult ca virusul nu e creat in laborator si uite asa se instalaeaza: Frica/Isteria/Panica/Foamea (pt ca multi vor ramane fara bani), toate acestea omoara mai multi oameni decat virusul in sine.

- Probabil populatia lumii va fi in timp infectata in jur de 80%.

- Cei cu un sistem imunitar bun/foarte bun vor scapa...se va crea imunitate naturala.

- Mie nu mi-e frica, ma bazez pe mine, ori ca il iau acum, ori mai tarziu, ramane de vazut si ce efect va avea asupra mea atunci...gandirea pozitiva poate ajuta foarte mult, la fel si stilul de viata sanatos (atat cat se poate), intarirea sistemului imunitar (antivirale/antiinflamatoare,e tc)...ma bazez doar pe mine, nu pe altcineva (sistem de sanatare / vaccin si altele), asta e realitatea, fie ca vrem sau nu.

Sa mai treaca ceva timp si incepem sa aflam si adevarul despre acest virus.

...si atunci vei crede si mai mult ca virusul ESTE creat in laborator...

era bine prima data...ignorati corectia anterioara...m-a luat valul :)

Cum spuneam: Frica/Isteria/Panica/Foamea (subnutritia)...toate acestea si multe altete slabesc sistemul imunitar, te predispun la orice fel de infectie (infectare), nu doar la acest virus...ca si statul in casa excesiv de mult timp (lipsa activitatii fizice, a soarelui, a aerului curat, etc)...etc, etc, etc

Cand m-am referit la intarirea sistemului imuniar cu antivirale, antiinflamatoare si altele, m-am referit doar la cele naturale (naturiste+alimente)...nu la medicamente...never.

Sunt prea multe de spus...dar sa ne oprim aici.

Sanatate! Believe in you!

Un atac bioterorist mondial nu e rezumat la o țară, ci la tot globul. Unele țări sunt mai "norocoase" (vezi prințul ch arles care s-a vindecat in 7 zile și deja umblă liber), alte țări nu au fost la fel de norocoase.

E o forma de război mondial în care inamicul e nevăzut dar rezultatele sunt garantate iar scopurile finale, tre sa fii chior sa nu le întrevezi.

În alte vremuri duceau bătălii pe un câmp o săptămână să "rezolve" 1000 de oameni. Virusu rezolva 5000 în 3 zile.

Isteria media ii da de gol pe ăștia, modul cum număra cu scrupulozitate morții. Anul trecut nu i-a numărat nimeni și erau cel puțin la fel de multi.

Căutați statistici in America să vedeți câți mor anual în sezon de gripa normala. O căruță de oameni mor dar... acolo nu e COVID, e gripa.

Hai sa vorbim cu cifrele reale pe masa, cautati pe net.

Pana acum de gripa sezoniera au murit la nivel mondial 120.000 oameni si anual conform OMS mor intre 250.000-500.000 persoane si exista tot anual intre 3-5 milioane de cazuri severe si cred ca cel putin zeci de milioane de oameni infectati, totul la nivel mondial...si vaccinul are eficienta doar 40-45% deoarce orice virus sufera mutatii (cred ca am mai spus). Deja la noi au murit vreo 70 de gripa sezoniera si nu-i mai numara nimeni (anul trecut vreo 200).

Putem vorbi si de Teoria Conspiratiei daca vrei:

Se stia ca sistemul de pensii la nivel mondial nu mai e sustenabil (batranii sunt primii care mor), tehnologia 5G (controversata), impunerea marilor corporatii, obligativitatea vaccinarii, impunerea unor legi de supraveghere (datele de localizare ale tuturor tocmai au fost oferite de catre companiile de telecom catre autoritati), limitarea drepturilor populatiei in general si limitarea libertatii de deplasare, etc.

Sper ca nu e nimeni de aici care a pus botul la vrajeala precum Statul te plateste sa stai acasa pe perioada nedeterminata (asta e o utopie...nu exista). Cand vreodata Statul a facut ceva pt tine?! :)