În anul 2015 furnizorii de internet mobil din România au remediat deranjamentele semnalate de utilizatori într-un interval mediu de 14 ore, cu 7 ore mai puţin faţă de valoarea medie raportată în anul 2014 (21 de ore), anunţă Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), prin intermediul unui comunicat de presă.
În schimb, durata de remediere a deranjamentelor la internet fix a crescut de la o medie de 25 de ore în anul 2014, la o medie de 39 de ore în 2015.
"În prezent, piaţa furnizării serviciilor de acces la internet din România este puternic concurenţială pe componenta de preţ. Prin publicarea unor date şi informaţii privind calitatea acestor servicii, ANCOM urmăreşte stimularea unei competiţii reale şi la nivelul calităţii serviciilor, inclusiv prin apariţia unor oferte orientate cu precădere spre această componentă importantă a serviciilor de acces la internet", a declarat Eduard Lovin, director executiv de reglementare ANCOM.