Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza şi O51, preconizează vânzări în creştere cu 30% în perioada de Black Friday, faţă de încasările de anul trecut, cu aceeaşi ocazie.
Alina Bistreanu, CEO OIG, a transmis, în cadrul unui comunicat: "Pentru ediţia din acest an, am pregătit clienţilor noştri peste cincizeci de mii de produse, cel mai mare stoc de până acum lansat într-o campanie comercială, dar mai ales reduceri reale, de până la 70% la produse aparţinând unor mărci renumite. Astfel, atât în cele 100 de magazine fizice Optiblu, Optiplaza şi O51, cât şi în magazinele virtuale, optiblu.ro şi optiplaza.ro, deţinute de Optical Investment Group, vor fi disponibile, la preţuri reduse rame pentru ochelari de vedere, ochelari de soare, dar şi lentile de vedere şi lentile de contact (ultimele două categorii de produse fiind valabile în magazinele online). Vestea bună este că branduri exclusiviste precum Christian Dior, Max Mara, Tom Ford, Carolina Herrera, Marc Jacobs şi multe altele devin accesibile clienţilor noştri indiferent de cum aleg să le achiziţioneze, online sau offline. Vestea şi mai bună este că acest eveniment va dura întreaga lună noiembrie, iar clienţii se vor putea bucura din plin de toate aceste promoţii. Ne aşteptăm ca evenimentul din acest an să ne aducă o creştere a vânzărilor cu peste 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".
Alte câteva dintre brandurile care vor putea fi achiziţionate la preţuri reduse sunt Polaroid, Guess, Ray Ban, Hugo Boss, Furla, Moschino, Pepe Jeans, Fossil, Ocean, Roger Duval.
Alina Bistreanu a completat: "Black Friday s-a consacrat în ultimii ani ca o perioadă în care cumpărătorii caută deja cadourile de Crăciun şi ce cadou poate fi mai frumos pentru cei dragi decât unul care le poate face vederea şi, de cele mai multe ori, viaţa mai uşoară? Astfel, am luat decizia ca, pe lângă ofertele menţionate anterior, să le oferim clienţilor nostri şi o reducere de 20% la toate lentilele pentru ochelarii de vedere, ofertă valabilă pe toată durata campaniei în magazinele online optiblu.ro şi optiplaza.ro. De asemenea, în mediul online clienţii vor putea proba, virtual, ochelarii doriţi şi vor beneficia de transport & retur gratuit indiferent de valoarea achiziţiei".
Optical Investment Group, deţinut de fondul de investiţii Innova Capital, are peste 700 de angajaţi în birourile sale şi în structura de vânzări. Compania deţine un lanţ de 100 magazine în 29 de oraşe din ţară, sub umbrela a trei branduri renumite: 77 de magazine OPTIblu, 21 magazine Optiplaza şi 2 magazine super-premium, sub numele O51, acestora adăugându-se şi magazinele on-line. Cifra de afaceri a companiei a depăşit, anul trecut, valoarea de 137 milioane lei.