OTP Bank România plănuieşte să angajeze 150 de persoane, până la finalul acestui an şi încă aproximativ 200 în 2020, având, în prezent, un număr de 1.350 de angajaţi, a spus, ieri, Diana Mişa, director HR OTP Bank România.
Reprezentanţii instituţiei financiare au mai anunţat că OTP Bank România a investit, până în prezent, 50.000 de euro în dezvoltarea platformei "Banca de Mulţumiri", prin intermediul căreia îşi propune să urce nivelul de gratitudine a românilor, astfel ca oamenii să spună "mulţumesc" mai des în cele mai cunoscute formate digitale - audio, video, gif şi foto.
Reprezentanţii băncii au mai spus, ieri, că iniţiativa vine în urma unui studiu realizat de instituţia bancară care a analizat, la nivel naţional, cultura recunoştinţei la români: când, cum şi cât de mult spun aceştia "mulţumesc", atât în mediul online, cât şi offline.
Studiul a fost realizat în vara şi toamna anului curent, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional pe sex, vârstă şi regiuni: 824 interviuri - 202 în mediul rural şi 622 în mediul urban, cu o marjă de eroare: +/- 3,70%, la un nivel de încredere de 95%.
Conform studiului, în România, cultura recunoştinţei este percepută diferit în funcţie de generaţii. Astfel, generaţia Z consideră mulţumirea şi recunoştinţa ca fiind gesturi normale, neavând dificultăţi în a le exprima, iar milenialii o percep ca o formă de respect, politeţe. Cei cu vârste între 31 şi 45 de ani se lasă ghidaţi de karma şi de dorinţa sau aşteptarea ca gestul să fie întors şi răsplătit într-o formă sau alta, în timp ce targetul senior interpretează recunoştinţa mai degrabă în sensul schimbului reciproc de favoruri, ca pe o datorie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de ferencz în data de 16.10.2019, 21:42)
Articol slab, iar dacă ii PR atunci ii anorexic. Cultul PC, political correctness, este global, altfel ar fi PCR. Dar pe vremea PCR era pâine integrală cu duiumul, și laptele se vindea la sticla. Acuma sunt startup-uri, aplicatii și multe alte lucruri neconsumabile, iar socialismul se poarta pe Facebook