CONTROLOR FINANCIAR
Descrierea companiei
Ne marim echipa!...
BITCOIN ROMÂNIA este primul operator şi liderul pieţei #cryptoATM din România şi din Europa de Est, fiind şi deţinătorul primei şi celei mai mari platforme de tranzacţionare de cryptomonede din piaţa locală.
Ȋn ciuda piedicilor din ultimii 2 ani (criză sanitară şi lanţ de aprovizionare, inflaţie, etc.), ne-am consolidat poziţia de lider de piaţă dublându-ne prezenţa de la an la an şi intenţionăm să accelerăm acest proces.
Ȋn Mai 2014 am inaugurat in Bucuresti primul crypto-ATM din Europa continentală. Astăzi ne aflăm la pragul primelor 100 de unităţi crypto-ATM si intenţionăm să depăşim 300 de unităţi operaţionale la finalul acestui an.
Avem o echipă extraordinară si în continuare ne dorim alături de noi colegi si parteneri care să ne ajute să transpunem aceste aspiraţii în realitate.
Pentru mai multe detalii accesati https://pro.bitcoinromania.ro/
Candidatul Ideal
Ne dorim în echipa noastră un coleg cu experienţă şi cunoştinţe în domeniul financiar, care să contribuie la dezvoltarea departamentului în vederea atingerii obiectivelor. Pentru a fi de succes în echipa noastră trebuie să fii motivat şi pasionat de ceea ce faci, dispus în permanenţă să preiei iniţiativa şi să generezi rezultate rapide şi eficiente.
Calităţile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastră:
Studii superioare finalizate, profil Economic sau Informatică de gestiune;
Experienţă de minim 3 ani în cadrul departamentul financiar / controlling;
Cunoaştere nivel avansat Microsoft Excel;
Foarte bune abilităţi de organizare, analiză şi comunicare;
Capabil să respecte termenele limită.
Descrierea jobului
Principalele tale responsabilitati vor fi :
Analiza veniturilor şi cheltuielilor şi repartizarea pe centrele de cost corespunzătoare;
Elaborarea de bugete şi previziuni;
Analiza costurilor, menţinerea unui buget(lunar, anual sau cu altă periodicitate) şi urmărirea deviaţiilor dintre planificat şi realizat;
Managementul proceselor şi tranzacţiilor, mod de înregistrare şi plată facturi, respectarea scadenţelor, evidenţă debite şi credite;
Pregătirea şi menţinerea sistemelor de control şi planificare a activităţilor;
Raportare managerială, reconcilieri, cash flow;
Verificarea şi menţinerea corectitudinii contractelor societăţii, prelungiri şi actualizări, asigurări, modalitate de facturare;
Acordarea de suport colegilor din departamentul operaţional în ceea ce priveşte aspectul financiar al proiectelor în desfăşurare;
Elaborarea de rapoarte zilnice, săptămânale, lunare cu privire la activitatea desfăşurată;
Executarea oricărei alte sarcini în legătură cu postul ocupat, trasate de superiorul direct;
Beneficii:
Mediu de lucru prietenos şi suport continuu din partea echipei;
Şansa de a face parte dintr-o echipă stabilă şi de succes;
Oportunitatea de a lucra în crypto, un domeniu fascinant şi de viitor.