Aplicaţii destinate investiţiilor pe bursă, credit de nevoi personale şi produse pentru free-lanceri - noutăţile Salt Bank pentru anul 2025

George Marinescu
Ziarul BURSA #Companii / 18 decembrie 2024

Gabriela Nistor, CEO Salt Bank

Gabriela Nistor, CEO Salt Bank

Dezvoltarea de noi produse bancare digitale, pe baza feedback-ului şi nevoilor utilizatorilor, dezvoltarea de produse de investiţii şi shares, produse de creditare şi produse dedicate freelancerilor reprezintă noutăţile pe care Salt Bank le pregăteşte pentru anul 2025 pentru clienţii săi, a declarat ieri Gabriela Nistor, CEO al respectivei instituţii bancare, în cadrul unei conferinţe de presă în care a prezentat principalele repere din anul 2024 ale noii bănci, parte a Grupului Financiar Banca Transilvania. Prin noile produse pe care le va lansa pe piaţă anul viitor şi mizând pe diferenţierea clară în segmentul serviciilor bancare prin agilitatea specifică unui fintech şi abordarea prietenoasă, centrată pe utilizator, Salt Bank targetează atingerea pragului 700.000 clienţi la finalul anului 2025, şi atingerea pragului de 1.000.000 de utilizatori în 2026.

Gabriela Nistor a spus: "Finalul de an aduce un bilanţ - reper pentru următoarea noastră etapă de dezvoltare. Încă din primele 10 zile am reuşit să atragem peste 100.000 clienţi, iar în prezent suntem peste targetul asumat la lansare, clienţi bine profilaţi şi poziţionaţi socio-demografic, iar aceste realizări confirmă apetitul pieţei pentru servicii bancare digitale, adaptate nevoilor de azi. Am creat prima bancă românească 100% digitală, recent recunoscută internaţional prin distincţia «Best Use of Tech in Retail Banking» obţinută în cadrul Banking Tech Awards 2024 la Londra. Toate acestea confirmă potenţialul inovaţiilor noastre în sectorul bancar digital, validând promisiunea noastră de la lansare şi traiectoria noastră în continuare: Banking, dar cum vrei tu. Reprezentăm un salt în banking şi în tehnologie şi facem banking pentru toţi cei care «nu vor să stea în banca lor». Avem o poziţie strategică între fintech-uri şi bănci. Fintechurile au aplicaţii frumoase ce servesc nevoile reale ale clienţilor, dar pe măsură ce cresc devin mai impersonale când clienţii au nevoie de suport. Băncile tradiţionale, care sunt reglementate şi dau dovadă de seriozitate, au făcut paşi foarte importanţi în domeniul digitalizării, dar au anumite dificultăţi prin prisma sistemelor informatrice legacy, deoarece nu e uşor să aduci tehnologiei nouă şi să o aplici pe sisteme vechi. Salt Bank a adus tehnologii noi care permit tranzacţii mai rapide, (...), iar aplicaţiile pe care le oferim le dau siguranţă clienţilor că sunt foarte bine protejaţi".

Menţionăm că, în doar opt luni de la lansare, Salt Bank, primul neobank românesc, a atras peste 330.000 de clienţi, urbani, educaţi şi responsabili. Peste jumătate dintre aceştia (53%) provin din oraşele mari din România precum Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa sau Braşov, aproape 3 din 10 au venituri medii pe gospodărie mai mari de 15.000 de lei şi folosesc Salt Bank preponderent pentru plăţi la supermarketuri, restaurante sau călătorii. 74% dintre clienţii Salt Bank au studii superioare, cu 12 procente în plus faţă de media de 62% a populaţiei bancarizate din România cu vârste cuprinse între 18-55 de ani, conform unui studiu realizat de Mercury Research pentru Salt Bank. 15% dintre clienţii Salt Bank sunt manageri ce coordonează echipe de minim 6 persoane în echipă.

Salt Bank oferă o alternativă actuală la serviciile bancare tradiţionale. Prin agilitatea specifică unui fintech, clienţii beneficiază de dobânzi de avantajoase la depozite (3%), cel mai bun curs valutar, un card multicurrency cu 19 monede şi de un call center deschis 24/7h, cu asistenţă asigurată de oameni, nu de roboţi. În 2024, Salt Bank a lansat noi funcţionalităţi la fiecare 2 săptămâni, precum funcţia de înrolare automată, nearby payments, plăţi şi încasări internaţionale sau plăţi facturi, asigurând utilizatorilor o experienţă bancară digitală completă.

Prin campania "Prietenul la Cashback se cunoaşte", lansată recent, Salt Bank a oferit în total peste 12.000 de luni de cashback şi peste 3 milioane de lei clienţilor care au recomandat şi au adus alţi prieteni în aplicaţie.

În medie, clienţii şi-au alimentat conturile cu 1.008 lei. Tranzacţiile la supermarket domină topul plăţilor făcute de clienţii Salt cu cardul, de 4 ori mai mult decât tranzacţiile la restaurante şi fast-food-uri, care ocupă locul al doilea în clasament. 54% dintre aceste plăţi au fost făcute la restaurante, iar 46% la comercianţii fast-food - cu o valoare medie de 50 de lei per tranzacţie. Alte tranzacţii predominante în topul plăţilor cu cardul au fost pentru pentru articole vestimentare sau călătorii. De exemplu, cea mai scumpă vacanţă plătită cu cardul Salt a fost de 13.697 de dolari. Ziua de vineri, în întervalul orar 18:00 - 19:00 este cea mai aglomerată perioadă de tranzacţii prin Salt Bank.

Un aspect interesant este faptul că valoarea tranzacţiilor cu cardul Salt Bank în covrigării este cu 59% mai mare decât valoarea cheltuită de clienţi în librării, dar valoarea cheltuită în librării a crescut de 2,3 ori în luna noiembrie faţă de luna august. De asemenea, în luna noiembrie, numărul de cumpărături cu cardul la benzinării a fost cu 25% mai mare, comparativ cu numărul de călătorii cu transportul în comun. Totuşi, numărul tranzacţiilor pentru aceste mijloace de transport a crescut de trei ori în luna noiembrie, faţă de luna aprilie.

Reprezentanţii băncii au mai arătat că asistenţa privind utilizarea serviciilor bancare 100% digitale este asigurată de un Call Center clasic, unde răspund la telefon oameni şi nu roboţi. Pentru 90% dintre clienţii băncii care au apelat Care Center, timpul de răspuns a fost de sub 50 de secunde, iar pentru 75% dintre cei 8.565 de clienţi care au discutat prin chat cu echipa de Care Center, în ultima lună, timpul de conversaţie a fost de sub 21 de minute.

Mai arătăm că echipa Salt Bank numără 332 angajaţi, din care 53% sunt femei. Din numărul total de angajaţi, 30% se ocupă de partea de IT şi de crearea aplicaţiilor, 31% de business şi Care Center, în timp ce 39% sunt implicaţi în celelalte activităţi ale băncii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8284
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2980
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8939
Gram de aur (XAU)Gram de aur419.8038

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb