Peste 23% din vânzările evoMAG în campania de Black Friday au fost generate, anul acesta, de comenzile corporate, conform unui comunicat remis redacţiei. Companiile au văzut în campania de reduceri, desfăşurată între 28 octombrie şi 27 noiembrie, o oportunitate de actualizare a echipamentelor utilizate în desfăşurarea activităţii.
Potrivit sursei citate, perioada de o lună de reduceri le-a oferit posibilitatea companiilor să analizeze mai bine ofertele evoMAG şi să ia o decizie în acord cu planurile acestora. Clienţii corporate au beneficiat, pe lângă discounturile campaniei, de oferte dedicate, care au contribuit la creşterea vânzărilor evoMAG în acest segment: termen de plată şi limită de credit, oferte personalizate, consultanţă, servicii de finanţare, soluţii pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, serviciu de înlocuire a produselor defecte aflate în service etc.
Cea mai mare comandă plasată de o companie în perioada de Black Friday 2022 la evoMAG a fost în valoare de 560.000 de lei şi a vizat achiziţia a 150 de laptopuri.
La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienţii persoane fizice şi de companii, în campania de Black Friday 2022, cele mai vândute produse la evoMAG au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, componentele pentru desktop şi laptop şi electrocasnicele mari şi mici. Vânzările de televizoare au crescut cel mai mult în această perioadă, compania înregistrând un avans de 27% faţă de perioada de Black Friday de anul trecut.
De altfel, în rândul persoanelor fizice, cea mai mare comandă a fost de 23.000 de lei şi a vizat achiziţia unui televizor, subliniază sursa citată.
În acelaşi timp, 42% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday.
În 2022, bărbaţii au cheltuit considerabil mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 67% au fost bărbaţi şi 33% femei - o schimbare semnificativă faţă de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 57% bărbaţi şi 43% femei.
În perioada de Black Friday 2022, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,6 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 - 14 noiembrie. 68% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile, în creştere cu 7 puncte procentuale faţă aceeaşi perioadă de anul trecut.
O particularitate importantă a campaniei de Black Friday de anul acesta a fost numărul mare de comenzi achitate în rate. Astfel, 21% dintre clienţii evoMAG au ales să plătească în rate fără dobândă produsele achiziţionate în campania Black Friday, ca răspuns la un mediu economic mai dificil, influenţat de inflaţie şi de criza energetică. În medie, clienţii evoMAG au ales opţiuni de plată în 6 rate fără dobândă.
Rapiditatea în livrare şi flexibilitatea în ceea ce priveşte ridicarea produselor au fost argumente importante pentru clienţii evoMAG, 32% dintre produsele comandate fiind livrate către lockerele easybox.
Totodată, parteneriatele încheiate cu cele mai importante platforme de livrări rapide din România, Glovo, Bringo şi Tazz au asigurat livrarea produselor comandate în mai puţin de o oră în Bucureşti, opţiune aleasă pentru 2% dintre comenzile plasate, se menţionează în comunicat.