Aquila încheie un parteneriat pe termen lung cu Hama, prin intermediul căruia Aquila va dezvolta o soluţie logistică complexă, dedicată Hama România, pentru 1.500 de locaţii "pick by light", tehnică modernă de pregătire a comenzilor, disponibilă deja în depozitele companiei.
Parte a modelului logistic, AQUILA va investi în dezvoltarea unei componente noi de digitalizare şi automatizare, care va permite extinderea serviciilor în următorii ani.
Răzvan Bagherea, Director Organizare şi Resurse Umane, AQUILA:
"AQUILA urmăreşte excelenţa operaţională prin eficienţă şi sustenabilitate, iar parteneriatul cu Hama se pliază pe obiectivele asumate şi totodată contribuie la dezvoltarea portofoliului de clienţi prin extinderea operaţiunilor logistice disponibile. Gradul ridicat de digitalizare al serviciilor de logistică a contat cel mai mult în încheierea parteneriatului. Noul model logistic dezvoltat va contribui pe termen lung la eficientizarea lanţului de aprovizionare pentru parteneri şi va crea noi oportunităţi de dezvoltare a afacerilor pentru AQUILA."
Colaborarea se va derula în locaţia societăţii din Dragomireşti Vale, în cadrul unui depozit de peste 8.000 de locaţii de paleţi şi va include un număr ridicat de • SKU-uri (peste 4.000 de articole). Totodată, prin instalarea unui sistem de monitorizare video performant şi de detecţie a metalelor la accesul în depozit, vom oferi o siguranţă ridicată în ceea ce priveşte securitatea mărfurilor.
Cele două companii vor pune în aplicare în cadrul colaborării soluţii pentru a reduce impactul ambalajelor de carton.
Dana Năstase, Director General Hama România:
"Parteneriatul cu AQUILA a venit în momentul în care valorile ambelor companii au coincis într-o direcţie de continuă dezvoltare şi o preocupare permanentă de a răspunde solicitărilor partenerilor noştri, de a oferi cele mai performante servicii de distribuţie şi logistică. Suntem convinşi că această colaborare va fi una de lungă durată, cu beneficii multiple de ambele părţi".
Hama - cel mai mare brand german de accesorii, cu activitate în România din 2008, are un portofoliul de peste 18.000 de produse şi peste 2.500 de angajaţi la nivel mondial, dintre care 1.500 la sediul său central din Monheim.