Peste 100 de abonaţi ai "Enel" din Arad au reclamat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) modul de facturare aplicat de furnizorul de energie electrică, începând din această lună. Potrivit reprezentanţilor OJPC Arad, sesizările şi reclamaţiile primite provin atât din partea asociaţiilor de locatari, cât şi din partea persoanelor fizice. Dumitru Muscă, inspector-şef adjunct în cadrul la Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor din Arad, a declarat: "De la începutul acestei luni, de când
Potrivit NewsIn, şi Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULAL) Arad a reacţionat faţă de noua modalitate de facturare impusă de "Enel", populaţiei, instituţiilor publice sau societăţilor comerciale. Cei care sunt nemulţumiţi de noul sistem de facturare a energiei electrice susţin că pentru ei este mai uşor să achite contravaloarea facturilor lunar şi nu la interval de două luni. Începând din această lună, "Enel" a introdus un nou sistem de facturare pentru consumatorii casnici din zona urbană şi rurală, Serviciul Telecitire. Prin intermediul noului sistem, consumul de energie va fi facturat o dată la două luni, iar facturile vor fi trimise la domiciliul clienţilor în plicuri sigilate. Facturile vor fi calculate pe baza comunicării indexului contorului sau pe baza unor cantităţi estimate de energie electrică. Clienţii vor fi cei care vor alege sistemul de facturare preferat, putând oricând să treacă de la o variantă la alta, fără o informare prealabilă a furnizorului.
1. NESIMTIRE
(mesaj trimis de cristi în data de 13.03.2009, 10:52)
cat mai suntem tratati in asemena hal de aceasta companie.incredibil de ce se intimpla.se ia curentul de nenumarate ori...faceti ceva idiotilor