"Arctic" a lansat campania de comunicare sub conceptul "Crede în tine"

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 21 iunie 2006

Producătoul autohton de electrocasnice Arctic a lansat o nouă campanie de comunicare sub conceptul "Crede în tine". Strategia de comunicare de anul acesta se înscrie într-un demers de targetare a consumatorului tânăr, ce va continua şi în perioada următoare, obiectivul fiind acela de a revigora, de a întineri şi moderniza imaginea mărcii Arctic. Noua campanie de comunicare marchează astfel începutul unui nou mod de abordare a consumatorilor, întrucât Arctic îşi pro-pune să se ridice de la poziţia de furnizor accesibil de elec-trocasnice pe o poziţie de partener de dezvoltare personală.

Cele două spoturi TV ale campaniei - Oscar şi Umberto - au în centru poveşti ale unor viitori oameni de succes, care ţintesc mai sus şi au şi făcut deja primii paşi pe drumul pe care l-au ales, chiar dacă sunt abia la început. Un premiu pentru cel mai bun actor sau un interviu cu Umberto Eco sunt idealuri realizabile, cu efort şi ambiţie, pentru un tâ-năr actor care deocamdată joa-că pentru copii sau pentru o jurnalistă care deocamdată scrie la o revistă pentru femei.

Cercetările de piaţă din 2005 (sursa Synovate cercetare calitativă şi cantitativă) au demon-strat că marca Arctic se bucură în rândul consumatorilor de o imagine pozitivă, datorită produselor de încredere, cu un raport bun calitate-preţ, şi un brand awareness de 95,7%. De asemenea, marca este percepută ca find dinamică, cu evoluţie constantă.

Studiul "Mărci de Succes", realizat de compania de cercetare Synovate clasează marca Arctic pe locul 2 în topul mărcilor cu notorietate ridicată din categoria electronice şi electrocasnice, în creştere faţă de 2005, când s-a clasat pe locul 4 în acelaşi top. Totodată, Arctic s-a menţinut la un nivel constant în topul mărcilor româneşti, situându-se în ultimii 3 ani pe locul 2. Acest studiu dovedeşte, o dată în plus, că Arctic este un brand ce şi-a câştigat şi menţinut un loc în inima românilor.

În 2005 Arctic a primit statutul Superbrands, alături de alte mărci de renume româ-neşti: Dacia, Tarom, Ursus, Rompetrol, Dorna, Murfatlar, Petrom, Borsec, Flamingo sau Sensiblu.

Arctic face parte din grupul Arçelik, unul dintre primii cinci producători de aparatură electrocasnică din Europa. La 50 de ani de la înfiinţare, anul 2005 a reprezentat pentru Arçelik o creştere rapidă, cu produse care au intrat pe pieţele a peste 100 de ţări din întreaga lume. Până în anul 2010, Arçelik şi-a propus să devină unul dintre cele mai puternice 10 branduri din lume pe segmentul electrocasnice. Compania Arctic a contribuit la rezultatele financiare ale Arçelik, care, urmând trend-ul ascendent al grupului, a vândut în anul 2005 peste 8.279.000 de produse electrocasnice, cu 10% mai mult comparativ cu anul 2004 şi a avut în 2005 o cifră de afaceri de 3,1 miliarde euro.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb