Arctic îşi menţine poziţia în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top "Cele mai puternice branduri româneşti", conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research şi BIZ în 2023, se arată într-un comunicat al Arctic, remis redacţiei.
"Suntem profund onoraţi să fim, încă o dată, recunoscuţi în topul celor mai puternice branduri româneşti. Le mulţumim în primul rând românilor pentru încrederea pe care ne-o oferă an de an. Dragostea profundă pentru România şi angajamentul ferm faţă de sustenabilitate ne motivează în tot ceea ce facem. Vom continua să facem eforturi susţinute pentru a le oferi consumatorilor soluţii avansate tehnologic menite să le uşureze viaţa de zi cu zi, dar şi să îi ghideze către adoptarea unui stil de viaţă sustenabil", a declarat Murat Buyukerk, Chief Executive Officer Arctic, se mai arată în comunicat.
"Sustenabilitatea a devenit elementul central al brandului Arctic, iar în ultima perioadă am reuşit să ducem la nivelul următor implicarea noastră în proiecte de educaţie pe acest subiect. Un proiect major în acest sens a fost campania "Forgotten, Redescoperă-ţi garderoba cu tehnologia ExtraSteam", prima noastră campanie majoră de brand dedicată consumului responsabil, care a fost premiată la Effie Awards România 2023 cu Gold Effie în categoria Durables, şi ajungând pe shortlist la Cannes Lions, la secţiunea Media, Excellence in Media - Use of Integrated Media în 2022. La acestea se adaugă şi un aur la Internetics", a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director, potrivit sursei citate.
"Suntem mândri să fim şi anul acesta un brand pe care românii îl apreciază şi pe care îl văd ca un reper. Acţiunile noastre sunt îndreptate către dezvoltarea de produse echipate cu tehnologii de ultimă generaţie, dar şi către educarea consumatorilor. Ne dorim să continuăm să evoluăm împreună şi să creăm produse care satisfac nevoile consumatorilor, influenţându-le pozitiv stilul de viaţă", a menţionat Daniela Costi, Brand Manager Arctic, transmite compania.
Brandul Arctic reuneşte un portofoliu de produse ce include aparate frigorifice, maşini de spălat rufe, uscătoare de rufe, electrocasnice încorporabile, aragaze, hote, maşini de spălat vase, conform comunicatului.
BrandRo analizează puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari şi comerciali, transmite sursa citată. Studiul a fost realizat în perioada 1-31 august 2023, are la bază 600 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei, se mai arată în comunicat.