Firma ARS Advertising, care a incheiat contractul în valoare de 500.000 de euro cu Ministerul Mediului, se ocupă, în cadrul programului derulat de minister, doar de difuzarea materialelor publicitare pentru presa scrisă şi a spoturilor radio şi tv, au declarat reprezentanţii firmei pentru NewsIn.
Contractul încheiat între firma ARS Advertising cu Ministerul Mediului reprezintă o prelungire a contractului semnat în toamna anului trecut, care a fost în valoare de aproximativ un milion de euro. Această perioadă de prelungire a început pe 18 mai şi urmează să se încheie pe 18 iulie.
"A fost o licitaţie, anul trecut, în luna octombrie, la care au participat mai multe agenţii, s-a făcut o atribuire, iar în momentul de faţă vorbim de o prelungire a contractului. Contractul iniţial a fost de aproximativ un milion de euro şi a fost suplimentat cu 50% din valoarea sa, ceea ce înseamnă aproximativ 500.000 de euro", a declarat Gabriel Marian Ştefănescu, acţionarul majoritar al firmei ARS Advertising.
Cei 500.000 de euro reprezintă banii pentru promovarea Axei 3 din Programul Operaţional Sectorial de Mediu, "care nu era gata la momentul la care Ministerul Mediului a făcut caietul de sarcini, ca să poată cere bani de la Uniunea Europeană pentru a face promovarea", a explicat Amalia Popeangă, client service director la ARS Advertising.
Proiectul Ministerului Mediului cuprinde cinci axe, cea de-a şasea fiind pentru partea de asistenţă tehnică, iar prin contract ARS Advertising a fost desemnată să distribuie materiale de promovare pentru patru axe, cea de-a cincea nefiind gata la momentul licitaţiei.
"Spoturile nu au fost făcute de noi, le-am primit şi misiunea noastră a fost să le difuzăm. Licitaţia iniţială s-a desfăşurat pe patru loturi: creaţie-producţie, PR - evenimente, difuzare şi cercetare. Noi am câştigat lotul de difuzare, ceea ce înseamnă că am primit de la ei casete video şi radio. Primul buget a fost pentru patru axe iar între timp au implementat şi cea de-a cincea axă, care se numeşte Axa 3 şi face parte din acelaşi program european pe fonduri structurale. Iniţial s-a făcut promovarea celor patru axe care erau gata la momentul desfăşurării licitaţiei, iar la momentul acela nu se ştia când vor avea aprobare şi pentru cea de-a cincea axă, dar ei aveau bugetul de publicitate aprobat de Uniunea Europeană, bani pe care trebuiau să-i folosească pentru derularea programului", a spus Amalia Popeangă.
Potrivit reprezentantei fimei ARS Advertising, prelungirea de contract s-a făcut în aceleaşi condiţii prevăzute în documentul semnat în luna octombrie a anului trecut. "Contractul care se va încheia pe 18 iulie păstrează aceleaşi preţuri de difuzare în lei, ceea ce înseamnă acelaşi curs, aceeaşi frecvenţă pe aceleaşi canale de difuzare", a explicat Amalia Popeangă.