ARS Advertising difuzează materiale publicitare ale Ministerului Mediului pentru 500.000 de euro

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 3 iulie 2009

Firma ARS Advertising, care a incheiat contractul în valoare de 500.000 de euro cu Ministerul Mediului, se ocupă, în cadrul programului derulat de minister, doar de difuzarea materialelor publicitare pentru presa scrisă şi a spoturilor radio şi tv, au declarat reprezentanţii firmei pentru NewsIn.

Contractul încheiat între firma ARS Advertising cu Ministerul Mediului reprezintă o prelungire a contractului semnat în toamna anului trecut, care a fost în valoare de aproximativ un milion de euro. Această perioadă de prelungire a început pe 18 mai şi urmează să se încheie pe 18 iulie.

"A fost o licitaţie, anul trecut, în luna octombrie, la care au participat mai multe agenţii, s-a făcut o atribuire, iar în momentul de faţă vorbim de o prelungire a contractului. Contractul iniţial a fost de aproximativ un milion de euro şi a fost suplimentat cu 50% din valoarea sa, ceea ce înseamnă aproximativ 500.000 de euro", a declarat Gabriel Marian Ştefănescu, acţionarul majoritar al firmei ARS Advertising.

Cei 500.000 de euro reprezintă banii pentru promovarea Axei 3 din Programul Operaţional Sectorial de Mediu, "care nu era gata la momentul la care Ministerul Mediului a făcut caietul de sarcini, ca să poată cere bani de la Uniunea Europeană pentru a face promovarea", a explicat Amalia Popeangă, client service director la ARS Advertising.

Proiectul Ministerului Mediului cuprinde cinci axe, cea de-a şasea fiind pentru partea de asistenţă tehnică, iar prin contract ARS Advertising a fost desemnată să distribuie materiale de promovare pentru patru axe, cea de-a cincea nefiind gata la momentul licitaţiei.

"Spoturile nu au fost făcute de noi, le-am primit şi misiunea noastră a fost să le difuzăm. Licitaţia iniţială s-a desfăşurat pe patru loturi: creaţie-producţie, PR - evenimente, difuzare şi cercetare. Noi am câştigat lotul de difuzare, ceea ce înseamnă că am primit de la ei casete video şi radio. Primul buget a fost pentru patru axe iar între timp au implementat şi cea de-a cincea axă, care se numeşte Axa 3 şi face parte din acelaşi program european pe fonduri structurale. Iniţial s-a făcut promovarea celor patru axe care erau gata la momentul desfăşurării licitaţiei, iar la momentul acela nu se ştia când vor avea aprobare şi pentru cea de-a cincea axă, dar ei aveau bugetul de publicitate aprobat de Uniunea Europeană, bani pe care trebuiau să-i folosească pentru derularea programului", a spus Amalia Popeangă.

Potrivit reprezentantei fimei ARS Advertising, prelungirea de contract s-a făcut în aceleaşi condiţii prevăzute în documentul semnat în luna octombrie a anului trecut. "Contractul care se va încheia pe 18 iulie păs­trează aceleaşi preţuri de difuzare în lei, ceea ce înseamnă acelaşi curs, aceeaşi frecvenţă pe aceleaşi canale de difuzare", a explicat Amalia Popeangă.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb