Asirom VIG a început un proces amplu de recrutare şi pregătire, în urma căruia îşi va mări forţa de vânzări cu peste 300 de agenţi de asigurari. Jobul presupune un contract de colaborare, va fi remunerat în funcţie de performanţe şi este flexibil din punct de vedere al programului de lucru. Astfel, poate fi un nou start în carieră pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sau o alternativă pentru cei care doresc să îşi suplimenteze veniturile, conform unui comunicat de presă.
În contextul în care Consiliul Autorităţii de Supraveghere Financiară a suspendat până la 1 iulie 2020 plata taxei de examinare pentru Pregătirea Profesională Iniţială, Asirom a decis să ofere instruirea iniţială viitoriilor agenţi printr-un program de training acreditat.
Cristian Ionescu, Preşedinte al Directoratului Asirom VIG, a declarat: "' Decizia de a mări echipa vine într-o perioadă economică delicată, în care cuvântul cheie a fost SOLIDARITATE. Asirom a fost alături de clienţi şi de angajaţi, iar acum a venit momentul să fie alături şi de cei care îşi caută un job sau doresc să îşi suplimenteze veniturile. Sprijinim iniţiativa ASF de a exlude taxa de examinare, astfel că ne-am asumat pregătirea iniţială a primilor 300 de potenţiali agenţi."
Pe lângă schema de comisioane şi de bonusuri, Asirom oferă agenţilor de asigurări posibilitatea de promovare în cadrul programului "Trepte de carieră", program de lucru flexibil şi cursuri gratuite de dezvoltare profesională şi personală. În plus, fiecare agent are la dispoziţie o gamă variată de produse pe care le poate vinde, în funcţie de abilităţile sale: de la asigurarea de sănătate la cea de viaţă, auto sau de locuinţă şi se poate adresa atât persoanelor fizice, cât şi juridice.
Potrivit comunicatului de presă, Asirom a luat decizia de a-şi extinde echipa şi de a oferi celor în căutarea unui loc de muncă noi oportunităţi de dezvoltare într-un mediu dinamic, competitiv şi mai ales, sigur pentru desfăşurarea activităţii în condiţii de muncă normale. Încă de la începutul stării de urgenţă, Asirom a implementat munca de acasă pentru peste 50% dintre angajaţi, măsură care continuă şi în prezent. În plus, s-au luat toate măsurile de siguranţă, atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi, prin igienizarea spaţiilor, signalistică de atenţionare şi o comunicare constantă.
Mai mult, angajaţii au primit acces la serviciul de hotline medical, primul de acest gen din România, lansat de Asirom la finalul lunii martie. Prin accesarea serviciilor de telemedicină, angajaţii au acces la consultaţii medicale online sau telefonic, evitând astfel deplasările la clinică şi contactul fizic, în contextul actual al distanţării sociale. Hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios şi se găseşte exclusiv la Asirom.