ASIROM VIG aduce pe piaţa de asigurări din România primul serviciu de hotline medical. Acest nou beneficiu poate fi ataşat la asigurarea de sănătate corporate şi înseamnă, pe scurt, asistenţă medicală online şi telefonică, uşor accesibilă de oriunde şi oricând pentru toţi asiguraţii care au acest serviciu , conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios, primul jucător de pe piaţa telemedicinii din România, şi se găseşte exclusiv la Asirom. Pentru accesarea serviciilor, asiguraţii au la dispoziţie două modalităţi: online sau telefonic. Paşii sunt simpli: se înregistrează, spun ce problemă medicală au şi sunt puşi în legătură cu un medic sau specialist (în funcţie de nevoia pe care o au), primesc sfatul de care au nevoie şi pot rămâne în contact cu specialistul.
În cazul accesării telefonice, se va intra în legătură cu un medic şi se pot accesa 2 specialităţi medicale: medicină generală şi pediatrie. Pentru cei care accesează serviciul online, sunt disponibile 13 specialităţi medicale, disponibile non-stop: medicină generală, pediatrie, cardiologie, stomatologie, ginecologie, dermatologie, kinetoterapie, psihiatrie, psihiatrie pediatrică, farmacie, fitness, nutriţie şi psihologie.
Cristian Ionescu, Preşedinte al Directoratului Asirom VIG, a declarat: " Hotline-ul medical este o inovaţie pe piaţa asigurărilor din România şi reprezintă un pas important pe care îl facem pentru asiguraţii noştri, mai ales în contextul în care ne aflăm. Asirom îşi va sprijini clienţii corporate care activează în industria de retail pe toată această perioadă oferindu-le serviciul de Hotline Medical. Ei se expun constant riscurilor mergând la muncă pentru binele comunităţii şi astfel vor putea beneficia rapid de îndrumări medicale.
Serviciul de Hotline Medical va oferi acces la informaţii si sfaturi medicale sau de specialitate, simplu, rapid si sigur, atât de util în vremurile acestea."