Asociaţia Berarii României lansează campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa

S.B.
Miscellanea / 30 aprilie 2020

Asociaţia Berarii României lansează campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa

Asociaţia Berarii României iniţiază #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care îţi propune să atragă atenţia consumatorilor asupra situaţiei economice din sectorul ospitalităţii, puternic afectat de întreruperea activităţii pe perioada stării de urgenţă, se arată într-un comunicat trimis azi redacţiei.

Spre deosebire de alte sectoare, vânzările pierdute de industria ospitalităţii în această perioadă nu pot fi recuperate în nici un fel, cele mai afectate fiind business-urile mici şi de familie, multe dintre ele aflându-se deja la un pas de faliment.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa vine în întâmpinarea micilor şi marilor localuri printr-un apel la solidaritate din partea consumatorilor. Aceştia pot contribui la susţinerea activităţii restaurantelor şi localurilor preferate pe timp de criză, apelând la serviciile online de livrare la domiciliu sau de tip take away ale locaţiilor HoReCa funcţionale în acest moment, de altfel singurele activităţi permise în această perioadă, ne spun reprezentanţii asociaţiei.

Sectorul ospitalităţii se numără printre cele mai afectate de criza Covid-19.Totuşi,unele locaţii nu şi-au întrerupt activitatea, trecând de la servirea fizică la livrarea direct acasă, astfel că oamenii din bucătăriile acestor restaurante continuă să gătească. În aceste momente, localurile au nevoie mai mult ca niciodată ca cei mai fideli clienţii ai lor să le fie alături, comandându-şi mâncarea preferată acasă.

Asociaţia Berarii României, prin campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, invită la solidaritate şi empatie, reamintindu-ne că mare parte din restaurante au în spatele lor aceiaşi oameni care continuă să pună suflet în mâncarea pe care o prepară.

Julia Leferman, Director General al Asociaţei Berarii României, a declarat: "Acum mai mult ca niciodată, mâncarea are rolul de a alina, bucura, încuraja sau aminti de momentele frumoase, petrecute în locurile preferate, alături de cei dragi. De aceea, ne propunem ca prin #MancareDeSuflet #SOSHoReCasă încurajăm un comportament de susţinere faţă de oamenii care dau viaţă acestor localuri. Doresc să mulţumesc în numele Asociaţiei tuturor partenerilor din HoReCa, care se alătură eroilor din prima linie, continuând să pună suflet în ceea ce fac zi de zi, chiar şi în condiţii vitrege.".

Ca parte a efortului de susţinere a industriei HoReCa, asociaţia Berarii României a adresat o scrisoare autorităţilor prin care solicită să aibă în vedere cu prioritate sectorul ospitalităţii atunci când analizează soluţiile pentru atenuarea efectelor economice negative asupra companiilor şi angajaţilor acestora.

Julia Leferman a mai adăugat: "Implementarea unor măsuri guvernamentale excepţionale - care să sprijine toate aceste afaceri să revină pe linia de plutire odată cu relaxarea restricţiilor, acoperind fie şi parţial pierderile suferite - poate contribui la reducerea semnificativă a impactului asupra HoReCa, dar şi asupra celorlaltor sectoare direct afectate, printre care şi producţia de bere.".

Daniel Mischie, preşedintele HORA ne spune că: "Mâncarea cu gust bun are darul de a aduna oamenii laolaltă. Pentru mine, viaţa în restaurant înseamnă pasiune, ca pentru mulţi colegi de breaslă. Am văzut atâtea poveşti frumoase derulate în restaurante, încât e greu acum să privesc industria în linişte. Faptul că ne-am putut adapta, fie pentru a susţine eroii din linia întâi, fie pentru a fi încontinuare aproape de oaspeţii noştri, prin programul de livrări, a fost alinare. A fost şi perioada în care am simţit, mai mult ca oricând, cât de puternici suntem împreună. În numele organizaţiei HORA, mulţumim Asociaţiei Berarii României pentru implicare şi pentru susţinere, prin iniţierea campaniei #MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Cu fiecare umăr alăturat parcă e puţin mai uşor.".

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa îţi propune să contribuie la susţinerea localurilor din România într-o perioadă dificilă, dar în care o mâncare bună, preparată cu suflet, încă aduce zâmbetul, atât pe faţa celui care o comandă, cât şi pe faţa celui care o prepară.

Partenerul asociaţiei Berarii României în această campanie este HORA, organizaţia patronală a hotelurilor şi restaurantelor din România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb