Atria Urban Resort, complexul rezidenţial construit în vecinătatea Lacului Străuleşti, în baza parteneriatului dintre EVERGENT Investments - Cityring Property şi dezvoltat de Cityring Development, a vândut trei sferturi din cele 398 de apartamente construite în faza a 2-a a proiectului imobiliar, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Dezvoltatorii pregătesc, totodată, lansarea lucrărilor la faza a 3-a a proiectului, având Certificatul de Urbanism obţinut pentru următoarele 350 de apartamente.
Proiectul rezidenţial, cu o valoare totală de 120 de milioane de euro, se dezvoltă pe Şoseaua Chitilei, pe o suprafaţă de 9 hectare de teren. Structurat pe patru faze de dezvoltare, complexul rezidenţial va avea în total 1.400 de apartamente construite până la finalul anului 2024.
Potrivit sursei citate, cele aproape 400 de apartamente din faza a 2-a - un mix de studiouri şi apartamente de 2 până la 4 camere - au fost construite pe o suprafaţă de aproximativ 3 hectare, clădirile ocupând 25% din suprafaţa totală. Restul terenului este amenajat cu spaţii verzi generoase, piscină, grădini interioare cu o topografie variată, care oferă un peisaj uniform şi armonios, cu piaţetă şi alei. Faza a 2-a a proiectului se caracterizează, de asemenea, şi prin distanţe mai mari între clădirile construite, de până la 100 de metri, cu parcări supraterane.
"Atria Urban Resort se adresează clienţilor atenţi la bugetul casei, persoanelor care analizează ce primesc în schimbul unui credit de la bancă sau celor care se gândesc dacă valoarea proprietăţii va creşte în următorii ani. Hotărârea de a investi atât de mult în proiectele peisagistice şi amenajarea spaţiilor verzi se bazează pe certitudinea că proprietăţile înconjurate de copaci aduc un randament mai bun în timp, reprezentând un câştig pentru calitatea vieţilor rezidenţilor. Arborii ne sunt cei mai valoroşi aliaţi din toate punctele de vedere. Spaţiile verzi ample, accesul controlat, comunitatea care se bucură din plin de siguranţă în înteriorul complexului au un impact major asupra investiţiei, ridicându-i valoarea de la an de an. Prin decodarea unei nişe şi adresându-ne acestui segment de piaţă care recunoaşte calităţile urbanistice ale proiectului, noi, echipa de la Atria, considerăm că sustenabilitatea unui complex imobiliar se construieşte în timp, prin alegerile făcute pe termen mediu şi lung. Iar succesul proiectului nostru nu este o întâmplare, este rezultatul efortului depus", a declarat Liria Themo, Marketing Manager al ansamblului rezidenţial Atria Urban Resort.
În fiecare fază a proiectului, clădirile înconjoară un spaţiu amplu central, semi-deschis, devenind astfel un scut pentru zona verde amenajată în curtea interioară, unde creează un ecosistem protejat în beneficiul rezidenţilor.
Particularitatea acestui proiect imobiliar este regimul mic de înălţime al clădirilor, predominant P+4, spaţiile deschise ample şi abundenţa vegetaţiei (construcţiile ocupă doar 25% din suprafaţă). Pentru fiecare apartament a fost plantat un copac, iar în această toamnă proprietarii au fost invitaţi să-şi aleagă unul dintre ei, să-i dea un nume şi să-l îngrijească. Acest eveniment de "adopţie" a unui arbore ilustrează importanţa relaţiei dintre rezidenţii din cartier cu natura înconjurătoare şi beneficiile pe care spaţiile verzi le aduc în interiorul oraşului, se menţionează în comunicat.
Datorită accentului deosebit pe care dezvoltatorii şi arhitecţii complexului l-au pus pe dezvoltarea de spaţii verzi şi pe indicatorii urbanistici ponderaţi, Atria Urban Resort a primit, în acest an, premiul pentru "Cea Mai Impresionantă Regenerare Urbană" din România, oferit de Clubul Profesioniştilor în Imobiliare si Imobiliare.ro. În momentul de faţă, ansamblul este pe lista scurtă pentru alte trei premii, concursuri organizate de specialişti din domeniul imobiliar. Aflat într-o zonă a Capitalei în plină dezvoltare, Atria Urban Resort este considerat unul dintre proiectele imobiliare cele mai apreciate pentru raportul calitate-preţ din zonă.
"În prezent, suntem pe punctul de a demara lucrările pentru Faza a 3-a a proiectului şi pregătim şi Faza a 4-a, aşadar continuăm cu viziunea Atria. Fiindcă Atria Urban Resort s-a bucurat de un succes atât de mare, păstrăm conceptul şi îl promovăm precum o marcă înregistrată, pe ideea de "resort' în mijlocul oraşului. Vrem, de asemenea, să implementăm ceea ce se numeşte Place-Making, adică să încurajăm rezidenţii să se implice în dezvoltarea şi înfrumuseţarea spaţiului în care trăiesc, oferindu-i o cultură şi o identitate proprie Adoptarea unui arbore de către fiecare rezident este un prim pas în acest sens", a mai spus Liria Themo.