"Mercedes-Benz Cars", al doilea producător mondial de autoturisme de lux, divizie a constructorului auto german "Daimler" AG, şi-a majorat vânzările cu 2% în 2007, în baza cererii pentru noile modele C-Class Sedan şi versiunile modernizate ale vehiculelelor sport. Livrările diviziei, care include mărcile Mercedes-Benz, Smart şi Maybach, au crescut la 1,29 milioane de autovehicule, de la 1,26 milioane în 2006. Vânzările de maşini Mercedes-Benz au crescut cu 3,2%, la 1,19 milioane de unităţi în 2007, cele de autoturisme Smart au scăzut cu 10%, la 100.600 de unităţi, iar cele de autoturisme Maybach au rămas neschimbate - 400 de unităţi.
Anul trecut, vânzările "Mercedes-Benz Cars" au crescut cu 9,7% în Asia, la 142.700 vehicule, iar în SUA - cu 2,2%, la 253.400. În Germania, cea mai mare piaţă de desfacere a companiei, vânzările au scăzut cu 3,5%, la 341.800 vehicule.
"Mercedes-Benz" a eliminat peste 9.000 de posturi de la liniile de asamblare.