Compania de outsourcing Competence Call Center îţi va majora echipa de la Braşov cu încă 100 de persoane până la finele acestui an, după ce luna trecută firma a decis să dubleze capacitatea locaţiei din acest oraş, se arată într-un răspuins al companiei.
"În prezent avem 150 de angajaţi în birourile CCC, aflate în clădirea Carpatex din Braşov. Am decis să deschidem o nouă locaţie în acest oraş din România, datorită faptului că există un număr mare de oameni care vorbesc limbile romanice şi germana. Braşovul este extrem de ofertant privind asigurarea de servicii companiilor la nivel paneuropean. Locaţia din Braşov, a doua din România după cea din Bucureşti, a fost deschisă în luna iunie a anului trecut, iar capacitatea clădirii a fost dublată în mai 2015", arată compania.
CCC are în portofoliul de clienţi companii internaţionale care activează în turism, telecomunicaţii, finanţe, asigurări şi furnizează suport privind apelurile clienţilor, evaluarea nivelului de satisfacţie sau comunicarea scrisă cu consumatorii prin e-mail, chat şi social media.
Cu sediul central în Viena (Austria), CCC a fost înfiinţată în 1998.