Noul complex are o suprafaţă de 4000 mp oferind un showroom de 900 mp pentru expunerea de vehicule, spaţiu de service de 2500 mp , avand alocate zone dedicate pentru livrări de vehicule, spaţii comerciale şi birouri administrative. Complexul a fost realizat în urma unei investiţii totale de 11.5 milioane euro, numărându-se astfel printre cele mai moderne şi mai extinse concesiuni din Europa dedicate mărcii franceze.
Noua locaţie a Automotive Trading Services reprezintă transpunerea dorinţei de îmbunătăţire a serviciilor oferite în calitate de importator şi distribuitor Citroën deţinută de peste 10 ani în România. În utlimii 5 ani, sub conducerea Automotive Trading Services, marca şi-a dublat cota de piaţă din România, rezultată obţinut prin creşterea de peste 6 ori a numărului de vehicule comercializate.
Automotive Trading Services a fundamentat prezenţa mărcii Citroën în România prin susţinerea unui ritm accelerat al dezvoltării pe parcursul ultimilor ani. Obiectivul principal al A.T.S. în această perioadă s-a axat pe consolidarea notorietăţii Citroën şi pe extinderea şi modernizarea reţelei de concesionări, precum şi diversificarea şi creşterea calităţii serviciilor oferite. Succesul acestei strategii s-a bazat pe deschiderea a 15 noi centre de vânzări şi service destinate reprezentării mărcii în ultimii 2 ani.