Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienţi Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, în creştere cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Creşterea numărului de clienţi Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienţilor băncii şi de persoanele care au dorit să îşi diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigenţelor clienţilor, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum şi cu instrumente de economisire şi investiţii unice piaţă. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piaţa din România şi în contribuţia pe care o va avea la creşterea prosperităţii clienţilor Premium", declară Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Premium Banking - Private Banking
Banca a anunţat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking - Private Banking pentru a deschide şi mai mult accesul clienţilor la servicii exclusive.
Premium Banking este destinat persoanelor cu economii sau investiţii de 75.000 - 200.000 de euro la bancă şi în alte companii ale Grupului Banca Transilvania, ori cu venituri lunare de cel puţin 10.000 de lei, primite în cont BT.
Pentru a fi client Private Banking, pragul este de 200.000 de euro - cumulat - în conturi, economii şi investiţii în Grupul BT.
Peste 20.000 de clienţi BT Premium Banking în Bucureşti
Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienţilor Premium Banking din Bucureşti, prin consultanţă personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât şi la distanţă, prin Virtual Relationship Manager (VRM).
20% din clienţii BT Premium Banking sunt în Bucureşti, iar 12%, în Cluj-Napoca.