Bancpost a încheiat anul 2015 cu un profit net de 35,2 milioane lei, potrivit unui comunicat de presă. În contextul optimizării reţelei, cheltuielile operaţionale au scăzut cu 16,4%, în timp ce indicatorul costuri/venituri a scăzut cu 5%, ajungând la 76%. De asemenea, volumul creditelor şi al depozitelor s-a menţinut la un nivel constant (respectiv 78%), fapt ce susţine capacitatea băncii de a-şi autofinanţa operaţiunile din România.
Rata creditelor neperformante (NPL) a atins nivelul de 16,6%. Rata de adecvare a capitalului a crescut la 20,51% la sfârşitul anului 2015, comparativ cu 18,75% în decembrie 2014. În paralel, banca a continuat şi în 2015 să-şi optimizeze sursele de finanţare prin gestiunea activă a portofoliului de depozite retail, precum şi prin atragerea de resurse de la Instituţiile Financiare Internaţionale (BERD, IFC, BEI).
Bancpost are o reţea de 147 de unităţi şi 7 centre de afaceri. Banca gestionează un portofoliu de aproximativ 1 milion de clienţi corporativi, de retail şi instituţionali.