Compania Baxi România, membră a grupului Baxi, şi-a propus comercializarea unui număr de aproximativ 17.000 de centrale termice în 2007 şi creşterea cifrei de afaceri cu 12% până la aproape şapte milioane euro, au declarat pentru NewsIn reprezentanţii companiei.
Baxi România a înregistrat în 2006 o cifră de afaceri de 6,1 milioane euro din vânzarea unui volum de 13.700 unităţi. Baxi deţine în prezent o cotă de piaţă de 9%.
"Potrivit noilor direcţii de business care presupun schimbarea treptată a focusului de pe vânzările de centrale standard, adresate proprietarilor de apartamente vechi, pe cele de echipamente cu performanţă energetică superioară şi de puteri mari, în principal pentru construcţii noi, Baxi România şi-a triplat anul trecut vânzările de centrale "high efficiency" şi de puteri mari, comparativ cu 2005", a spus pentru NewsIn directorul general al Baxi România, Sever Scarlat.
Baxi Romania a luat fiinţă în anul 2004 ca urmare a acţiunii de joint-venture între Westen Termo şi Baxi Overseas, fiind în prezent unul dintre liderii autohtoni în soluţii de încălzire şi preparare a apei calde menajere, pentru locuinţe, spaţii de lucru, clădiri publice şi comerciale şi pentru aplicaţii industriale. În prezent, oferta Baxi România cuprinde o gamă completă de sisteme termice, mărcile Baxi, Western şi Roca.
Grupul Baxi, cu o cifră de afaceri de 1,5 miliarde euro în 2006 şi vânzări anuale de peste un milion de centrale, este prezent pe toate continentele, ocupând locul trei în Europa în domeniul asigurării confortului casnic. Grupul are astăzi peste 5.800 de angajaţi şi deţine centre de cercetare şi de producţie în Anglia, Franţa, Italia, Danemarca, Germania, Spania şi Turcia. Grupul, care deţine 16 fabrici şi 12 mărci distincte, inveşteste anual aproximativ 30 milioane euro în dezvoltare şi cercetare.