Agenţia de relaţii publice BDR Associates a câştigat Marele Premiu SABRE la categoria "Cel mai bun proiect din Estul Europei", precum şi certificatul de excelenţă la categoria "Cel mai bun proiect de PR pentru relaţii comunitare, din zona EMEA şi Statele Unite". Trofeul SABRE, patronat de publicaţia The Holmes Report din Statele Unite, a fost acordat la sfîrşitul săptămînii trecute la Berlin.
La ediţia de anul acesta a competiţiei SABRE Awards au participat peste 650 de proiecte de comunicare din EMEA, la un nivel şi la standarde extraordinare - proiecte cel puţin la fel de creative ca şi cele dezvoltate în Statele Unite, susţinute atît de rezultate notabile în afaceri cît şi de o largă acoperire media (conform aprecierilor juriului). Juriul internaţional a reunit 28 de experţi în comunicare proveniţi din mari companii ale lumii precum General Motors, Oracle, Microsoft, Walt Disney, Visa dar şi din industria de profil, printre care Edelman, Porter Novelli, Burston Marsteller etc. În prezenţa a peste 600 de participanţi, reunind profesionişti în relaţii publice din întreaga lume, dar şi reprezentanţi ai marilor companii multinaţionale, consumatoare tradiţionale de servicii de comunicare strategică şi PR, agenţia românească BDR Associates a fost laureată pentru programul de responsabilitate socială "Învaţă să schimbi lumea", finanţat de peste 5 ani în România, de către compania Procter&Gamble, în beneficiul dezvoltării spiritului civic al tinerei generaţii, în relaţia cu comunitatea.
SABRE Awards, însemnînd Superior Achievement în Branding and Reputation, este o competiţie mondială în industria de comunicare, patronată de către publicaţia The Holmes Report din Statele Unite, a cărei misiune este să premieze creativitatea şi eficienţa companiilor de relaţii publice de a atinge rezultate reale şi măsurabile în campaniile pe care le desfăşoară pentru clienţi.
Demarat în anul 2002, Programul P&G "Învaţă să schimbi lumea" a antrenat de-a lungul timpului peste 10.000 de elevi, ai claselor a VI-a şi a VII-a, dintr-un total de 100 şcoli din Bucureşti, Iaşi, Timişoara şi Braşov.
Pregătirea şi implementarea lui au fost realizate de BDR Associates, cu sprijinul financiar integral al P&G. Programul a fost pregătit de experţi în domeniul educaţiei civice, iar cursurile la clase au fost susţinute de voluntari, studenţi la psihologie sau ştiinţe politice, special pregătiţi pentru acest program.
De asemenea, în program au fost implicaţi ca voluntari angajaţi ai companiei P&G, care au acţionat ca mentori pe lîngă copii pentru a-i ajuta să identifice nevoi în comunitate, să elaboreze proiectele şi să le implementeze. Proiectul s-a desfăşurat în parteneriat cu Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (UNDP), sub patronajul Preşedinţiei României.