Un start-up concentrat la început pe segmentul de curierat rapid eco-friendly şi-a extins activitatea pe fondul contextului pandemic, oferind soluţii integrate de mutare a business-urilor din offline în online, rezolvând şi problema livrărilor. Soluţia tehnică propusă de BeeFast se implementează în 24 de ore, iar infrastructura businessului poate asigura livrarea a până la 6.000 de comenzi pe zi, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Cristian Grozea, unul dintre cei 4 fondatori BeeFast, a declarat: " Toată lumea caută variante pentru a se pune în mişcare, pentru a-şi continua activitatea. Modelul nostru oferă super-viteză şi uşurinţă în trecerea afacerilor direct online, iar solicitările au crescut cu 400% în ultima lună. Avem acelaşi tip de clienţi, însă situaţia actuală a accelerat foarte mult parteneriatele, pentru că am integrat în sistem diferite soluţii care fac posibilă trecerea în online rapid, acoperind şi problema livrării. De exemplu, folosim Shopify pentru a construi un shop online, iar aici integrăm API-ul BeeFast astfel încât în 24 de ore clientul dispune de un sistem funcţional şi activ de comenzi şi livrare, inclusiv sistem de plată. Asigurăm această implementare gratuit."
Pe segmentul de livrări, curierii sunt repartizaţi în funcţie de proximitate, în momentul în care comanda este confirmată, fără a fi necesară o acţiune suplimentară din partea magazinului. Timpul mediu de livrare a unei comenzi este de 40 de minute, faţă de 1-2 ore, cât a fost la lansarea serviciului. În prezent, numărul mediu de comenzi este de 150/zi, adică 4.000/lună însă capacitatea de livrare nu este limitată, putând fi extinsă în 48 de ore până la la 140.000 de comenzi lunar.
BeeFast se adresează în general afacerilor care comercializează bunuri de larg consum - de la alimente, până la obiecte de îmbrăcăminte, bijuterii şi accesorii, produse de igienă sau de sănătate -, dar şi restaurantelor, un segment de piaţă forţat să digitalizeze rapid în contextul epidemiologic actual. Printre clienţii platformei de livrare rapidă se numără deja Grupul City Grill, Taverna Racilor, lanţul de restaurante Japanos, Berea TNR, Ohvăz, Grain de Sel, Dose Cafe, Obor21, dar şi magazine precum Lugu Lugu (produse de igienă şi sănătate) sau Fustiţe cu luminiţe (îmbrăcăminte pentru copii).