Berea "Bucegi" îşi face intrarea în sezonul de vară într-o nouă formulă: un ambalaj nou şi o reţetă îmbunătăţită. Începînd din luna iulie, berea Bucegi apare pe piaţă într-un ambalaj ergonomic. Noua sticlă de plastic de 2 litri, cu gîtul alungit, permite manipularea cu uşurinţă a acesteia. În plus, în urma creşterii extractului primar al berii, gustul Bucegi este mai plin şi aroma specifică de hamei este mai consistentă. Designul nou al etichetei şi apariţia etichetei de gît aduc un plus de vitalitate imaginii produsului.
Toate aceste îmbunătăţiri aduse produsului la nivelul reţetei şi la cel al ambalajului reprezintă etapele de bază ale procesului de relansare a mărcii Bucegi pe piaţă. Relansarea este susţinută prin campanie TV şi campanie outdoor, în perioada iulie - septembrie. Conceptul creativ şi realizarea campaniei de imagine sînt asigurate de agenţiile Sister Co. şi CAP.
Berea "Bucegi" a fost fabricată pentru prima dată în 1984 şi a devenit repede cel mai apreciat şi puternic brand românesc de bere. În 2002, "Brau Union România" a relansat producţia berii "Bucegi", aceasta ajungînd într-un timp relativ scurt una dintre mărcile principale din portofoliu. "Bucegi" s-a remarcat prin autenticitate şi relevanţă pentru consumatorii săi. Campaniile de publicitate au obţinut recunoaştere şi numeroase medalii la festivalul local Ad'Or din 2002 şi 2003 şi la cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est - "Golden Drum" Portoroz, Slovenia, în 2002.
Înfiinţată în 1998, "Brau Union România" SA este în prezent parte a Grupului Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume şi grupul cu cea mai răspîndită prezenţă internaţională. "Brau Union România" are cinci unităţi de producţie la Miercurea Ciuc, Haţeg, Constanţa, Craiova şi Bucureşti. Portofoliul de mărci oferit de "Brau Union România" acoperă toate segmentele pieţei de profil: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau şi Bucegi.