Bergenbier, brandul principal al companiei Bergenbier, celebrează Ziua Bărbatului la scară naţională şi lansează o ediţie specială, în galben, dedicată Zilei Bărbatului şi tuturor bărbaţilor din România, informează un comunicat remis redacţiei.
Bergenbier va lansa această ediţie cu ocazia evenimentului Ziua Bărbatului, creat de către Bergenbier în 2007, unicul eveniment de acest gen şi de o asemenea anvergură din România, şi care a intrat deja în tradiţia sărbătorilor româneşti.
"Ne onorează faptul că Ziua Bărbatului este astăzi mai mult decât o inţiativă de brand - asta ne-am dorit de la început. Şi am reuşit! Am făcut din Ziua Bărbatului o sărbătoare consacrată, pe care o aşteaptă şi o celebrează toţi bărbaţii din România. Astăzi, ziua de 5 mai în care sărbătorim Ziua Bărbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate şi totodată o performanţă unică pentru un brand de pe piaţa de FMCG din România", a declarat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier.