După ambalajul revoluţionar Q-Pack, lansat în anul 2004, Bergenbier lansează Q-Pack "Next Generation" care păstrează caracteristicile vechiului Q-Pack, dar are un nou design. Noua variantă prezintă un avantaj de natură practică: zona "grip", ce permite manevrarea cu mai mare uşurinţă a Bergenbier Q-Pack.
Tehnologia Q-Pack este atestată de către Institutul Frauenhofer din Germania, iar pentru îmbuteliere Interbrew a achiziţionat în 2004 din Austria o nouă linie de ultimă generaţie. Pe fondul creşterii pieţei berii la PET, care a cunoscut salturi importante în ultimii ani, ajungînd la 31,5% din totalul pieţei berii (conform MEMRB România), Bergenbier a avut rezultate spectaculoase cu ambalajul Q-Pack. Volumele înregistrate cu Q-Pack au fost cu 303% mai mari în 2005 faţă de 2004, Interbrew ajungînd la 16,4% cotă de piaţă din volumele totale PET, în anul 2005.
Bergenbier este marca Interbrew România, unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, deţinînd în industria berii poziţia a treia, cu o cotă de piaţă de 21,5% la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB România. La sfîrşitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew România a fost de 140 milioane euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri şi o valoare a investiţiilor cumulate de peste 150 milioane euro.