Bergenbier, sponsor oficial al Echipei Naţionale de Fotbal a României, şi Cinema City susţin filmul calificării tricolorilor la Campionatul European din Germania, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei. Avanpremiera peliculei "În inima Naţionalei" are loc în data de 13 mai, în toate cele 21 de cinematografe Cinema City din ţară, iar spectatorii vor avea parte de surprize din partea producătorului de bere.
"Fotbalul şi Echipa Naţională sunt două elemente din ADN-ul brandului Bergenbier şi ne bucurăm să fim un sponsor care de-a lungul timpului a fost alături de tricolori când au adus victorii importante, la fel cum am fost alături şi în momentele mai dificile. Calificarea la Campionatul European, după opt ani de pauză, înseamnă o mare bucurie pentru noi toţi, suporterii echipei, şi ne bucurăm să susţinem filmul acestui moment, alături de partenerul Cinema City. Bergenbier este berea suporterilor, a spiritului de prietenie şi credem că povestea calificării va oferi oamenilor o nouă perspectivă a acestei performanţe", spune Victor Teioşanu, Director de marketing Bergenbier S.A.
"În inima Naţionalei" spune povestea unei echipe în care aproape nimeni nu mai credea, este o poveste din culisele campaniei de calificare la EURO 2024. Filmul este un documentar care invită spectatorii să descopere jucătorii din alt unghi, unul în care au devenit echipă şi apoi o familie.
"Echipa de suporteri Cinema City se alătură fanilor Echipei Naţionale. Spectacolul fotbalistic se mută pe marele ecran, iar sala de cinema este locul unde spectatorii trăiesc intens emoţiile. Ne place performanţa şi acest parteneriat se potriveşte perfect cu valorile Cinema City", adaugă Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City.