Bergenbier şi Leo Burnett România au lansat, la începutul lunii, o nouă campanie tactică de reamintire a calităţilor ambalajului Q-Pack. "Minitehnicus" îşi propune, printr-o elaborată execuţie TV, să readucă în atenţia publicului avantajele Q-Pack.
Realizarea spotului a durat nouă ore şi, ca orice filmare care necesită maximă precizie, nu a fost ocolită de surprize. Laura Georges-cu-Baron, A/V Production Director, a declarat": "Nu întotdeauna spoturile care implică multe locaţii şi multă figuraţie sunt cele mai complicate. Ca dovadă, Minitehnicus care, deşi filmat într-o singură locaţie cu numai două personaje reale şi un "personaj virtual"- mecanismul, a reuşit să dea multă bătaie de cap echipei care a participat la realizarea spotului".
Spotul "Minitehnicus" produs de Castel Film şi regizat de Răzvan Mărculescu poate fi vizionat între 6 septembrie - 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune şi este susţinut de materiale publicitare la punctele de vânzare.