Compania farmaceutică de familie Biocodex anunţă consolidarea prezenţei sale în sud-estul Europei prin deschiderea unei filiale în România. Pornind de la portofoliul deja existent pe piaţa românească, Biocodex face un pas strategic pentru a stabili o relaţie directă cu profesioniştii din domeniul sănătăţii şi cu pacienţii din România, reafirmând angajamentul de a oferi soluţii avansate de sănătate la nivel mondial, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Sediul central Biocodex, situat în Bucureşti, cuprinde o echipă de peste 60 de angajaţi români gata să răspundă nevoilor pacienţilor din România şi Republica Moldova. Astfel, compania farmaceutică globală întăreşte şi mai mult legăturile dintre România şi Franţa, cu peste 4.000 de companii cu capital francez care activează pe piaţa locală.
În peisajul dinamic al sistemului de sănătate din România, Biocodex îşi propune să contribuie la bunăstarea oamenilor, cu obiectivul de a deveni lider în îngrijirea microbiotei. Compania a fost înfiinţată cu scopul de a face accesibilă prima tulpină de drojdie probiotică din lume (Saccharomyces boulardii CNCM I-745®), descoperită în 1923 de Henri Boulard, în Indochina.
Tulpina unică a obţinut aprobarea medicilor din peste 115 ţări, fiind în acest moment cel mai vândut medicament probiotic la nivel mondial şi aprobat de cele mai prestigioase ghiduri medicale, WGO şi ESPGHAN. În România, probioticul este comercializat sub denumirea de ENTEROL®, deja cunoscut ca al doilea mare brand de pe piaţă, poziţie câştigată în urma distribuţiei indirecte pe termen lung.
Dincolo de brandul emblematic Enterol, Biocodex deţine un portofoliu diversificat, acoperind toate tipurile de produse atât pentru nevoile pacienţilor, cât şi pentru cele ale profesioniştilor din domeniul sănătăţii: OTC, medicamente cu prescripţie medicală, produse cosmetice, suplimente alimentare şi dispozitive medicale.
"Credem cu tărie că Biocodex va fi liderul de mâine în România şi Moldova, un deschizător de drumuri în domeniul microbiotei în toate ţările în care produsele noastre sunt prezente. Odată cu intrarea pe aceste pieţe, obiectivele noastre sunt mai mari ca niciodată. Avem ambiţia, încrederea şi dorinţa de a investi la nivel local, începând cu o echipă numeroasă şi foarte experimentată. Ne dorim ca noua filială să urmeze acelaşi drum plin de succes ca cel al ultimelor filiale deschise în Europa de Est. Intenţionăm să ne extindem, consolidându-ne poziţia în segmentele actuale, dar păşind şi în segmente noi", a spus Nicolas Coudurier, CEO Biocodex.