Cea de-a 12-a ediţie a Black Friday la eMAG, care a avut loc ieri, a adus peste 560.000 de clienţi care au dorit să profite de ofertele bune de la eMAG şi de la cei peste 9.560 de selleri care au participat la eveniment, informează un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.
Potrivit sursei citate, în total, clienţii au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă.
Această ediţie a confirmat faptul că oamenii au fost pregătiţi să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an şi au profitat de moment pentru a-şi cumpăra atât bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi articole pentru nevoile zilnice. Mulţi dintre ei au optat şi pentru plata în rate, folosind bugetul disponibil în contul eMAG/My Wallet sau plata în rate cu cardul. Numărul celor care au folosit opţiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet, arată sursa citată.
Oamenii au pus mai multe produse în coşul de cumpărături, iar fiecare comandă a conţinut, în medie, 4,1 produse, şi a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online - eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful - au cuprins, în medie, 6 articole şi au avut valoarea de 1.359 de lei.
Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării şi articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă şi articole pentru casă sau electronice şi electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice şi serviciile medicale au fost de interes pentru clienţii eMAG.
"Rezultatele zilei de ieri confirmă forţa comerţului online de a răspunde aşteptărilor clienţilor chiar şi după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaş mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianţi care vând pe Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor foarte bune şi extrem de diverse, care arată că în online găseşti produse pentru fiecare buzunar şi că este loc pentru toţi" a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
• Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:
Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, 90% dintre plăţile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă şi sigură de plată.
Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
În premieră de Black Friday, oraşul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităţilor după valoarea medie a comenzii per client, urmat de Bucureşti, Iaşi şi Constanţa.
Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulţumită productivităţii crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joiţa.
75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
Black Friday arată şi în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopţi de cazare, 9 automobile, dar şi 35,2 de tone de carne de porc.
• Top categorii de produse comandate
Băuturi, băcănie şi petshop: 380.366
Jucării şi articole pentru copii: 364.139
Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 276.772
Mobilier şi produse pentru casă: 204.135
Electrocasnice mari şi mici: 165.194
Bricolaj, grădină şi auto: 142.544
Telefoane, tablete şi gadgeturi: 138.813
Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 128.049
Televizoare, audio- video, gaming, cărţi: 119.159
Fashion şi sport: 102.801.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Un ROMÂN în data de 12.11.2022, 16:44)
Nu mai credeti prostiile inventate...lasati mortii sa si ingroape mortii lor !
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.11.2022, 19:07)
Cresterea nu tine pasul cu inflatia, iar structura vanzarilor miroase a saracie si economisire la maxim pentru zile si mai grele.
Putem spune ca romanii nu sunt prosti sa arunce cu banii, dar propaganda lauda victorioasa marile realizari online.