Sameday, firma de curierat care a introdus livrarea la easybox în România, a înregistrat rezultate remarcabile în cadrul campaniei de Black Friday 2023. Cu un focus deosebit pe tehnologie şi îmbunătăţirea experienţei consumatorilor, Sameday a livrat peste 4,1 milioane de colete în perioada 10-22 noiembrie. Cea mai aglomerată zi a perioadei a fost 13 noiembrie, când s-au înregistrat peste 550.000 de comenzi din partea magazinelor online, reflectând apetitul crescut al consumatorilor pentru achiziţii în această perioadă, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Pentru noi, Black Friday este ca un examen, unul pentru care ne pregătim din timp şi pe care ne bucurăm că îl trecem cu brio an de an. Rezultatele din 2023 reconfirmă angajamentul nostru faţă de clienţi, prin inovare şi eficienţă, oferind servicii de livrare de calitate, într-un mediu comercial în continuă schimbare. Suntem recunoscători partenerilor pentru încrederea acordată şi promitem să continuăm investiţiile în tehnologie şi servicii, pentru a oferi o experienţă de livrare rapidă, eficientă şi convenabilă şi în viitor", a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Expansiunea Sameday în Bulgaria şi Ungaria consolidează poziţia companiei ca partener de încredere pentru companiile din România. În aceeaşi perioadă, Sameday a livrat cu succes peste 200.000 de colete către cele două ţări vecine. Astfel, Sameday devine un catalizator important pentru extinderea magazinelor online din România dincolo de graniţele ţării prin livrări transfrontaliere rapide şi fiabile, susţinând creşterea partenerilor în contextul pieţei europene în continuă evoluţie.
easybox rămâne modalitatea de livrare preferată a cumpărătorilor
În intervalul 10-22 noiembrie, aproximativ 2,5 milioane de colete au ajuns la clienţi cu ajutorul reţelei easybox, marcând astfel o creştere de peste 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Dintre acestea, aproximativ 335.000 de comenzi au fost livrate numai vineri, 10 noiembrie.
Popularitatea easybox se datorează flexibilităţii, utilizării simple a lockerelor şi proximităţii faţă de zonele de reşedinţă. Peste 65% dintre coletele care au tranzitat reţeaua SAMEDAY în intervalul 10-12 noiembrie au avut drept destinaţie unul dintre cele peste 3.900 de easybox-uri din România. Timpul mediu de staţionare al unui colet în locker, în intervalul 10-14 noiembrie, a fost de aproximativ 4 ore, iar cea mai rapidă ridicare a fost înregistrată în doar câteva secunde.
Clienţii care au ridicat coletul în mai puţin de două ore de la confirmarea încărcării comenzii au avut şansa de a participa la un concurs pentru a câştiga un iPhone 15. Peste 200.000 de participanţi s-au înscris la concurs în perioada 10-22 noiembrie. Primul weekend după Black Friday, 11-12 noiembrie, a reprezentat vârful înscrierilor în concurs, acestea atingând numărul de 42.591 în două zile.
Topul oraşelor cu cele mai multe comenzi şi industriile care au generat cele mai multe vânzări
La fel ca anul trecut, Bucureştiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări, urmat de Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Braşov.
Cele mai mari volume de vânzări pentru clienţii Sameday au fost înregistrate în categoriile: Fashion, Îngrijire personală şi cosmetică, urmate de sectoarele IT&C, Jocuri, Cărţi şi Birotică.
Pentru a face faţă cu succes fluxului ridicat de comenzi din toată ţara, pe lângă investiţiile tehnologice, Sameday a implementat şi alte măsuri precum creşterea numărului de angajaţi din depozite cu 45%, suplimentarea numărului de curieri cu aproximativ 22% şi creşterea numărului de camioane pentru transportul coletelor în ţară, de la 150 la 215 tiruri.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 28.11.2023, 14:29)
uitati-va la recenzii pe google, pentru toate firmele de curierat, si va garantez ca sameday are cea mai mica nota dintre toate.
ca deh, altundeva nu poti da feedback.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 28.11.2023, 14:30)
sameday mi-a stricat si pierdut toate coletele din ultima luna.
evit sa mai comand de la emag din cauza lor.