Graham Kilbane, unul dintre directorii Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF), a declarat că Black Friday a devenit un instrument promoţional de succes ce ia amploare de la an la an, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
"Românii au adoptat în forţă Black Friday, după cum au procedat şi cu alte tradiţii americane - Valentine's Day, Halloween etc- iar creşterea exponenţială a vânzărilor în acest an faţă de precedentul este un indicator clar că Black Friday este un instrument promoţional de succes care va lua amploare de la an la an",.
În anul curent, domeniile retailerilor care au participat la campanie au fost deja cu mult mai diversificate: celor din IT&C şi electrocasnice li s-au alăturat retaileri din fashion, turism, chiar şi imobiliare. Vânzărilre înregistrate au fost mai mari cu 25-30% decât într-un weekend obişnuit.
Graham Kilbane a adăugat că: "În anii trecuţi, pentru majoritatea retailerilor, vârful vânzărilor era înregistrat cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă, iar hipermarketurile aveau încasări record de Paşte şi de Crăciun. Cred că în anii următori vom asista la o schimbare a acestor caracteristici: reuşitele din acest an vor atrage practic noi retailerii în campania Black Friday. Vom vedea în timp dacă această campanie va putea genera vânzări adiţionale sau doar o accelerare temporară. Cu siguranţă însă că aceste campanii sunt oportunităţi clare pentru consumatori".